Sposób na przedwczesny wytrysk

pytanek

Member
CZy Wy ocipleliscie totalnie skoro polecacie tutaj od razu środki z sildenafilem? Nie ma sensu moim zdaniem faszerowac się sildenafilem szczególnie,ze w większości przypadków skutecne są tabletki z l argininą
Tak więc na zaburzenia erekcji polecam'
cum on
man tabs

To na problemy z przedwczesnym wytryskiem:
chusteczki oc wipes
oraz orgasm control ( tabletki).
 

umberto

Member
Sildenafil to nie na przedwczesny wytrysk ale na erekcję.
Na przedwczesny wytrysk nie pomogą.Nie wiem czy jest sens je kupować bo jedynie wydacie kase i to na marne ( porządne tabletki z sildenafilem swoje mogą kosztować)
Wyprobowałem wiele sposóbów bo również długodystansowcem nie jestem ale w moim przypadku najlepiej sprawdzily się oc wipes ( które zostały tutaj już wspomniane).
 

stefannn

New member
Są badania, które mówią, że sildenafil właśnie pomaga regulować długość stosunku, czyli opóźniać wytrysk
 

umberto

Member
Nikt tutaj nie każde brać tabletek bo faktycznie coś takiego można brać jak sie ma większe problemy ale to pod kontrolą lekarza Kolega tutaj pisał o chusteczkach oc wipes pod czym sam sie podpisuję. Ogolnie jest to cała seria. Czyli chusteczki orgasm control, spray oraz tabletki.Tabletek nie brałem, spray jakis czas stosowałem i jest ok ale ma taką wade, że zajmuje trochę miejsca, a chusteczkę to moza sobie do portfela włożyć i mieć ze sobą w kazdym momencie.
 

kormak

New member
Słuchaj a nie czujesz się skrepowany przed dziewczyna? W sensie,ze musisz iść do kibla przed seksem i coś takiego sobie wcierać?
 

umberto

Member
No co Ty. Z niczym się nie ukrywam i laska nawet zadowolona jest, że tak na mnie działa,że nie jestem w stanie sie opanować. Poza tym można taką chusteczkę potraktować jako grę wstępną. Mi dziewczyna wsmarowuje to w penisa, potem czekamy trochę aż się dobrze wchłonie i do roboty.
 

MKD

Active member
Na podstawie swoich doswiadczen stwierdzam, ze duza role odgrywa psychika. Nie mozna sie za bardzo nakrecac ze sie porucha tylko skupic sie na czym innym :) Nie myslec o dupie, cipce czy cyckach bo to tylko utrudnia. Sam najdluzszy seks mialem miesiac po obrzezaniu gdzie bylem jeszcze tak wrazliwy ze lodzik to byl kosmos. Ile to trwalo? chyba z po godziny ciagle inne pozycje, raczej ostro. Mialem to parcie na to zeby dobrze wypasc xD Pozniej byla tragedia, 3 minuty przez jakis czas. Teraz zauwazylem, ze jak juz przejde te poczatkowa bariere to pozniej sie nawet musze postarac zeby skonczyc xD

Tez kwestia przyzwyczajenia organizmu bo jednak sie czlowiek masturbowal przed pierwszym kontaktami z kobieta a wtedy chodzilo o to zeby miec orgazm i tyle.

Co innego jak problem lezy z innej strony i trzeba brac leki...
 

Podobne tematy

Do góry