Po high&tight - dr Ratajczyk, Wrocław

nope

Well-known member
Zagoi się. Stosuj tylko opatrunki. Ja bym go tak szybko nie porzucał. No niestety tak to z tymi wzwodami jest. Ja zbijałem wzwody tak ze jak sie obudziłem to szedłem siku + pochodzenie po zimnych płytkach mi pomagało. Można też okładac lodem (przez bielizne, nie bezsprednio) i tez szybko opadnie.
 

Humanista

Member
Tydzień po operacji

Goi się super, wzwody nie bolą, w ogóle nic nie boli, tylko wciąż mam wrażliwą żołądź przy czubku i wędzidełku. Miałem małą opuchliznę dwa dni temu, ale po trzymaniu w górze przez te 2 dni na oko zeszła. Szwy trzymają nadal dobrze, zawsze się trochę cykam przy wzwodach, żeby nie puściły, ale jest git.

Kiedy byście radzili iść na zdjęcie szwów? Doktor radzi po 3 tyg, zastanawiam się, czy już po 2 nie pójść. Jak to u was było?
 

nope

Well-known member
Wyglada na prawde bardzo dobrze. Idz do doktora odrazu w 3 tygodniu bo później już szkodzą a 2 tygodnie to dosyc wczesnie i jest ok tylko jeśli się szybko goisz.
 

Humanista

Member
Mam pytanie - już 9. dzień, dalej robić ciasne opatrunki? Lekarz, mówił, że wystarczy już tylko gazik, ale nie jestem pewien. Dawałem jak na razie gazik i na to bandaż kohezyjny i tak w miarę ciasno, ale nie wiem, czy w ogóle jest sens robić ciasne opatrunki. Coś to daje, jeśli siedzę w domu?
 

Humanista

Member
2 tygodnie po

Nie czuję już w ogóle bólu po wzwodach, ciągle trzymam w gaciach w górze w lekkim opatrunku.

Umówiłem się na zdjęcie szwów za tydzień. Jak to u was było, boli zdejmowanie? Warto wziąć jakiś przeciwbólowy przed tym?

Mam też pytania w kwestii maści na blizny po zdjęciu szwów - czy stosować najpierw żel silaurum, a potem przerzucić się na plastry sutricon? Ten żel nakładać na linię blizny i też na napletek wewn.?
 

StefanOp

Member
2 tygodnie po

Nie czuję już w ogóle bólu po wzwodach, ciągle trzymam w gaciach w górze w lekkim opatrunku.

Umówiłem się na zdjęcie szwów za tydzień. Jak to u was było, boli zdejmowanie? Warto wziąć jakiś przeciwbólowy przed tym?

Mam też pytania w kwestii maści na blizny po zdjęciu szwów - czy stosować najpierw żel silaurum, a potem przerzucić się na plastry sutricon? Ten żel nakładać na linię blizny i też na napletek wewn.?
Szwy miałem ściągane wczoraj. Nie ma co brać bo to nie jest ból, którego nie można wytrzymać.
Poczujesz coś delikatnie ale to bez przesady
 

nope

Well-known member
@Humanista po wyciągnięciu szwów odczekaj tydzień żeby zarosły dziurki po szwach i wszystko sie zabliźniło. Ja polecam pierwsze 2-3 tyg posmarować żelami typu silaurum bo z początku dużo daje samo "masowanie" blizny co z żelem jest dobre i pomaga. A później przeskocz na plastry i stosuj z 3-4 miechy. Po tym mysle ze kuracja zakończona :D
 

Humanista

Member
@ratajczyk332 tylko jedną, jak miałem małe krwawienie. Ale byłem w stałym kontakcie smsowym z doktorem. Powodzenia z wizytą, doktor szyje świetnie i jest sympatyczny, ale mówi dosyć zdawkowo i warto dopytywać.
 

Humanista

Member
3 tyg po, wyjete szwy

Bylem u doktora na wyjęciu szwów po 3 tyg. Ponoć to aż tak nie boli, ale mnie tam bolało jak cholera :p w miejscu niektorych szwow potworzyly sie takie male strupki i przy ich wyjmowaniu byl ostry bol. Nie az do krzyku, ale pare stekniec mi sie wyrwalo. Na szczescie po wyjeciu juz bylo ok, spokojnie wracalem autem bez bolu i teraz dzien po tez nie boli nic. We wzwodzie tez nie boli, ale i tak staram sie znowu niwelowac poranne erekcje, zeby rana sie nie otworzyla.

Oslaniam go nadal pojedynczym gazikiem i psikam octeniseptem po myciu, zeby nie dostalo sie zakazenie.

Jak dziurki po szwach sie wygoja, to planuje wcierac masc na blizny silaurum, a potem plastry sutricon.
Jak sądzicie, jak długo teraz czekać na wygojenie zanim zaczne stosowac masc, tydzien bedzie ok? I potem ile stosowac masc zanim przejde na plastry sutricon? Tak z 2-3 tyg jak radzi nope?
 

Podobne tematy

Do góry