Zabieg na NFZ czyli dla tych bez zdolnosci kredytowej :)

Karo

New member
Z racji ze swoje pierwsze kroki w kierunku operacji poczynilem na tym forum. Za szczatkowa wiedze ktora tu nabylem. Oraz brak rzeczowych informacji oraz efektow tego typu operacji na NFZ, postanowilem popchnac ta paleczke dalej i byc moze pomoc osobom ktore nie maja 20 tys na zabieg. Ja jestem juz po. Jak ktos z was chce zrobic sobie fiutka ale odrzuca ten plan ze wzgledow finansowych to zachecam do zadawania pytan ktore was trapia :) Postaram sie pomoc ;)
 

Mariano13

New member
Gratuluje udanej operacji. Napisz gdzie miałeś zabieg, jaki lekarz Ciebie operował i jak długo musiałeś czekać ?
Też zastanawiam się nad taką operacją i nie chce wydawać tak dużych pieniędzy.
 

kRiss

New member
Gratulacje. :) Testowałeś już sprzęt? Skąd pomysł akurat na tego lekarza, znałeś opinie innych osób? Jaką metodę stosuje lekarz?
 

Karo

New member
Kriss. Testowalem. Wyrywkowe szczatki informacji znalezione w necie. Zapoznanie sie z opiniami na znany lekarz i inne. Potem wizyta i zaufalem po rozmowie. Pewnie to zwykly nesbit. Naciecia poprzeczne oslonki bialawej i zaszyte.
 

kRiss

New member
I jak po testach? Wszystko gra i żadnych powikłań? :) Ile dni leżałeś w szpitalu? Nie stać mnie póki co na prywatną zabawę, więc chyba też zostaje NFZ, ale boje się cholernie powikłań. Karo, jakie skrzywienie miałeś i ile stopni?
 

Karo

New member
Pamietam cie kriss. Byles juz aktywny na forum kiedy ja dopiero zastanawialem sie nad operacja.. :) Lata temu.. :) Lezalem 3 dni ale to raczej dlatego ze takie procedury NFZ bo teoretycznie mogl bym wyjsc po 2. Mialem jak ty.. Skrzywienie w dol spore.. Mysle ze wieksze niz twoje.

Testy... Tu nie jest kolorowo.. Otoz moja dziewczyna miala cale zycie mnie takiego jakiego miala dokladnie 10 lat. Okazuje sie ze teraz pozycje od przodu sa nie do przyjecia. Natomiast pozycje od tulu sa dla niej ok.. A mnie flustruja... Duzo by gadac.. :)
 

Rzeszow

New member
Witam Karo mam pytanie czy po zagojeniu prącia wszystko z nim ok? Jakieś zastrzeżenia?
Będe miał także wykonywany zabieg u Pana Kuzniara.
Pozdrawiam
 

Karo

New member
Zalezy czy wybierzesz przy okazji obrzezanie czy nie. Ja się nie zdecydowałem. Zastrzerzeń nie mam. Wiadomo inaczej wyglada po szyciu ale jest ok :)
 
Do góry