po 2 zabiegach

stuiverke

New member
Witam,

Rok temu miałem zabieg obrzezania, 2 tygodnie temu zabieg poprawiający u dr Drabiny. Niestety rok temu nie miałem jeszcze za bardzo pojęcia o obrzezaniu, myślałem że to prosty zabieg kilka cięć i wszystko będzie okej, nie miałem pojęcia, że źle wykonany zabieg może przysporzyć wielu problemów jak i kompleksów. Mój pierwszy zabieg ocenia fatalnie, członek wyglądał bardzo kiepsko, widoczne blizny, nierówne cięcie i odstająca skóra pod wędzidełkiem. Rok się zbierałem żeby to poprawić, z racji że jestem ograniczony czasowo udałem się najbliżej do dr Drabiny - fotki po zabiegu wrzucam w załącznikach. I teraz mam pytanie - jakie są wasze zdania, czy wygląda to dobrze? Ja osobiście uważam że w porównaniu do tego co było jest lepiej ale i tak nie do końca jestem zadowolony z efektu.. już nawet nie mówie o tych bliznach z przodu które są widoczne. Najbardziej przeszkadza mi, nie wiem jak to ująć, nadmiar skóry pod usuniętym wędzidełkiem? Na zdjęciach widać jak mi to wszystko odstaje.. czy uważacie że dałoby to radę jeszcze jakoś przyciąć, usunąć? I ewentualnie te nierówności, z lewej strony mniej to widać z prawej więcej.

I czy mógłbym też prosić o kontakt do dr Tondla z Poznania? na priva czy tutaj. Można do niego pisać mailowo z takimi sprawami?

https://imgur.com/OLEr1Yr
https://imgur.com/SBVA4UL
https://imgur.com/dXlZOlp
 

Sebix92

Member
Czy mógłbyś pokazać jak to wyglądało przed zabiegiem?
Czy byłoto obrzezanie? Szwy masz tylko pod spodem. Na pewno jest duża opuchlizna.
 

stuiverke

New member
No właśnie kurcze to chyba nie jest opuchlizna bo miałem tak trochę już po 1 zabiegu... i nie wiem co o tym myśleć. Jeszcze za nim zdecydowałem się na korektę to słyszałem różne zdania urologów, że to tak powinno wyglądać, że to zejdzie itp itd. Zastanawiam się czy w ogóle dobierać sobie do głowy możliwość 3 zabiegu np bo widze że typ mojego obrzezania to High and Loose i czy dałoby rade to zrobić metodą High and Tight ??
 

dieselpower

Moderator
Członek Załogi
Odcial wedzidelko wiec skora zostala ze tak powiem luzno. Inaczej powinien to obciac i zszyc by nie bylo tej faldy. Samo nie zniknie raczej. Pewnie troche sie zmniejszy z czasem. Obawiam sie ze trzeba bedzie chlastac 3 raz jak chcesz mnie calkiem na plasko od spodu.
 
Ostatnia edycja:

stuiverke

New member
ehh załamałeś mnie... nie wiem, pewnie nie da rady tego poprawić od razu? Wiecie czy dr Drabina wykonuje takie poprawki czy trzeba znowu się umawiać albo odczekać jakiś okres czasu? Czy próbować u kogoś innego?
 

stuiverke

New member
masakra ledwo jestem po 2 zabiegu a już myślę o 3.... nie wiem co mi jeszcze doktor powie jutro na wizycie kontrolnej ale od początku bałem się że jest tak jak powiedział dieselpower że po odcięciu wędzidełka na skóra została luźno puszczona i sama nie zniknie. Mam nadzieję, że dostane jutro jakieś konkretne wskazówki zobaczymy. Po przewertowaniu forum widzę że zdania są podzielone w podobnych przypadkach, znika nie znika, że to to może być opuchlizna, albo oponka, albo zostawiona zbyt duża ilość skóry.. eh

 

stuiverke

New member
1 zabieg Bartłomiej Rokosz, dzisiaj jestem po wizycie kontrolnej o dr Drabiny i mówił że to jest spory obrzęk i ogólnie nie wygląda to źle, nie wiem czy chciał mnie pocieszyć czy nie. Mówił że do 1-2 miesięcy powinno to zniknąć a jak nie to będziemy myśleć nad poprawką. Dzisiaj miałem wyjęte szwy i ma to się podobno szybciej goić. W sumie tylko ten wiszący kawałek pod usuniętym wędzidełkiem mi tylko przeszkadza reszta spoko no cóż zobaczymy jak to będzie, 2 zabiegi miałem, 3 może też przeboleje o ile będzie taka konieczność

Co do 1 zabiegu no cóż... tak to jest jak robi się takie rzeczy na NFZ i nie zorientuje się wcześniej w temacie.
 

Sebix92

Member
Czy Drabina zrobi Ci ewentualną korektę w cenie zabiegu? Wydaje mi się, że jest opuchnięty. Pokaż jak wygląda bez szwów. Nie napisałeś, czemu operował Ci tylko tył penisa.
 

stuiverke

New member
Szczerze czy będzie to w cenie to nie mam pojęcia, nie pomyślałem żeby o to zapytać. Dr Drabina mówił że na razie nie ma co o tym myśleć i nie przejmować się, jak będzie trzeba zrobić to się zrobi. A czemu tył? Bo w sumie przód mi nie przeszkadza, jedyne co mnie irytowało to właśnie najbardziej wędzidełko i trochę nierówne cięcia (widać na 4, 5, i 6 zdj)
Właśnie chciałem się też o to podpytać - na 6 zdjęciu widać jak ta linia cięcia idzie na skos czy myślicie, że jest szansa to jakoś wyrównać? Aż tak bardzo mi to nie przeszkadza ale jestem ciekaw czy można coś z tym zrobić. Na 4 i 5 zdjęcie we wzwodzie z jednej strony blizna jest wyżej z drugiej niżej.


https://imgur.com/VKLTcfa
 

Sebix92

Member
Linia szwów się nie zmieni. Jak złapiesz tył dwoma palcami, to czujesz spuchnięcie? Na prawdę wygląda to inaczej ale może opuchlizna?
 

stuiverke

New member
Ok ale nie można np usunąć więcej skóry z 1 strony żeby to z obydwu stron wyglądało mniej więcej symetrycznie?
Kurcze sprawdziłbym ale sam nie wiem jak to zidentyfikować czy to jest opuchlizna czy nie....xd Doktor Drabina od razu jak spojrzał powiedział, że to opuchlizna, wydawał się być dosyć przekonujący więc może ma rację....za 1-2 miesiące wizyta kontrolna jak nie będzie nic schodzić chyba pomyślę nad poprawką. Może spróbuje też skontaktować się z doktorem Tondlem w tej sprawie.

Co znaczy wygląda inaczej?
 
Do góry
TOPlist