Opadajacy penis.

Ajlar

New member
No i wazne i raczej najwazniejsze - odpowiednia partnerka!! Jakos nie uwierze, ze przy mojej tesciowej by Ci konar nie opadl, nawet podpierany maxone active!! :) Swoja droga, to przed grubszymi imprezami/wekendami - sam takze zapodaje sobie ta tabse - dziala rewelacyjnie i co wazne - na mnie az 5 godzin - to styka na spokojnie.
 

tik

Member
Aktualnie biorę penis complete i pomaga. Nawet lepiej niż sądziłem, rzecz jasna potrzebna jest tutaj stymulacja bo bez stymulacji konar nie stanie,ale i tak efekt jest bardzo dobry.Ciekawi mnie jak to jest z braniem tych tabletek. Trzeba je brać nieustannie czy jak przestanę to czy przypdadkiem penis nie zacznie opadać?Bo jak kiedyś brałem maxon to efekt byl jak brałem ale jak przestalem to wszystko wrociło do normalnego stanu.
 
Panowie a co urolog może przypisać na receptę ? Coś.. aby pobrać i cieszyć się lepszym wzwodem :) a nie jak z tabletkami po 10zł.. wezmę to stoi, nie wezmę to leży :)
 

pytanek

Member
Środki z sildenafilem mogą uzależniać to fakt, ale środki z L argininą nie uzależniają, tak wiec możesz przyjmować bez problemu i bez obaw, że coś się stanie. Nie uzależnisz się od nich i to bez znaczenia jak długo będziesz je przyjmował. Czy miesiąc, czy dwa miesiące, czy trzy miesiące. Proponuje stopniow zmniejszać dawkę Penis complete, zobaczysz co będzie. Ale podejrzewam, ze nie będzie tutaj dużej różnicy
 

nowy321

New member
Pare razy wziete erotabs albo topmen na bazie l-argininy i ziół przed zbliżeniami i problem zniknął na stałe ;)
 

berenika

New member
Cześć,

Mój partner miewa podobne problemy, ale nie bardzo chce o tym rozmawiać. Dlatego też, postaram się dopytać Was:

Czy takie zaburzenia mają charakter przejściowy czy raczej to jest stały "defekt"?
Czy komuś się udało pozbyć go przy wykorzystaniu wyżej opisanych suplementów?

Może któryś z Panów pomoże? Ewentualnie jakaś kobitka podpatrzy czym szprycuje sie jej partner?

P.S.: Do lekarza raczej nie pojdzie...

Pozdrawiam
 

pytanek

Member
Ile twój partner ma lat, bo to dość istotna informacja. Dodatkowo, czy tak od dawna miewa, czy tylko w ostatnim czasie? Jak sie u niego objawia, ma problem z postawieniem, czy z twardością podczas stosunku. Czy przy tym miewa wytryski nasienia, czy "na sucho"?
 

umberto

Member
Może nie coraz gorzej ale prawda jest taka że jest to dość słaby środek jeśli chodzi o jego skład. Nie jest to sildenafil tak więc jest bez recepty a w przypadku takich tabletek warto zwracać uwagę na zawartość L argininy a ta nie jest w tabletkach zbyt duża. Jeśli chciałbyś spróbować tabletek na erekcję to polecam cum on. Dostępne przez niternet ale o lepszym składzie i w moim przypadku przynajmniej bardziej pomagają. Swoja drogę to czy hormony sobie badałeś?
 

berenika

New member
Wiele jest opinii na temat tego środka, ale... sama nie wiem. Mój mąż nie widzi problemu w tym, że czasem „nie daje rady”, uważa to za naturalne i nie chce tego leczyć. Daje się namówić jedynie na środki „przed”... co mocno nas ogranicza (poza tym... to nie zawsze działa). Czy to zadziała?
 

pytanek

Member
Nikt Ci tutaj nie doradzi bo powodów moze byc wiele. NIech spróbuje wspomnianego cum on, może pomoże. JEsli nie to seksuolog pozostaje.
 

Podobne tematy

Do góry