• Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Libido, erekcja

Fal

New member
Witam.
30 lat, 175 cm, 72 kg.
Od jakiegoś czasu mam mocno zmniejszony popęd, słabe poranne erekcje, brak spontanicznych.
Odżywiam się zdrowo, alkohol sporadycznie, ćwiczę od kilku lat (obecnie 2x FBW, 1x piłka nożna w tygodniu), nie palę. Suplementy: d3+k2 4000J, Magnez 200mg, Omega 3, czasami do wieczornego magnezu dorzucam cynk.
Sen wymagany jeżeli chodzi o długość (7-8h) ale zasypiam przed tv, więc wiem że muszę nad tym popracować.
Morfologia, próby wątrobowe, Cholesterol (całkowity tylko lekko podwyższony), jonogram, glukoza, badanie ogólne moczu, ob, crp, psa, wapń całkowity, żelazo - wszystko w normie. Tylko ferrytyna na dolnej granicy, co trochę dziwnę, bo mięsa jem sporo. Kawy/herbaty też nie piję zaraz po posiłkach. Ciśnienie zazwyczaj 110/70 (całe życie miałem niskie, tak jak moja mama) Witamina D3 50 ng/ml, B12 660 [197-771].
Wrzucam hormony:
TSH: 2:20 [0.27-4.20]
LH: 2.42 [1.70-8,60]
FSH: 1.59 [1.50-12.40]
Estradiol: 37.2 [7.6-42.6]
Prolaktyna: 320 [57-357]
Testosteron całkowity: 25.60 [8.33-30,19]
Testosteron wolny 34.60 [15-50]

Nie umiem teraz znaleźć wyników z ft3, ft4, anty-tpo, anty-tg. ft3 i ft4 wbijałem w kalkulatory tarczycowe i zakresy były na ponad 50%, anty tpo i tg bliskie zero.
Niestety z tego co przejrzałem forum mogłem zrobić jeszcze SHGB i kortyzol, nadnercza - zrobie następnym razem. Prolka i Estradiol trochę wysoką ale widziałem już chyba dziesiątki postów na tym forum gdzie ludzie zbijali te dwie rzeczy też mając blisko górnej granicy albo powyżej i nic to nie dawało.