Problem z erekajcą i niskie libido

miecnadzieje

New member
Witam, mam 31 lat. Jestem w związku od ponad roku z kobietą. Ogólnie całe życie było tak, że miałem wysokie libido i nawet będąc w związku odczuwałem potrzebę masturbacji. od kilku miesięcu tj 3-4 praktycznie nie wykazuję żadnej ochoty aktywności seksualnej. Już nie mam takich wzwodów co kiedyś i ciężko mi się podniecić. nie odczuwam już nawet potrzeby masturbacji sam z siebie już tego nie robię. Badałem hormony -testosteron, prolaktyne etc i wszystko w normię. nie biorę żadnych leków, ostatnio tylko próbuję coś może pomoże żeńszeń, l-arganina, ale chyba nic nie pomagają te suplementy. Ogólnie po jakimś środku typu wiagra to tylko co to mam wzwód, ale też wtedy nie odczuwam takiej przyjemności bo jakby znieczula ten środek. Wystarczy mi jedna tabletka (próbowałem tylko z jednym opakowaniem chyba 4 czy 6 sztuk i nie chciałbym, aby to mi tylko pomagało) Co może być przyczyną? Czy warto przetestować jeszcze jakiś środek? Ogólnie moja partnerka ma wszystko co trzeba, ale chodzi o to, że to coś ze mną, że teraz mnie nic prawie nie podnieca...
:(
pomóżcie
 

lukas900

Active member
@miecnadzieje …mam tak samo, 32 l. Tylko u mnie trwa już to znacznie dłużej. Słabo z erekcją spontaniczną. Muszę być wyluzowany i w humorze żeby wychodziło. Masturbować mi się nie chce. Pomagały mi tylko.. antydepresanty lub wakacje / ruch / luz.
 

nope

Well-known member
A jak masz w zyciu zawodowym? Może masz mnóstwo stresu obecnie w życiu? W moim przypadku spore nerwy i stres tak działa. Przejdz sie jeszcze do jakiegoś dobrego urologa.
 

miecnadzieje

New member
@miecnadzieje …mam tak samo, 32 l. Tylko u mnie trwa już to znacznie dłużej. Słabo z erekcją spontaniczną. Muszę być wyluzowany i w humorze żeby wychodziło. Masturbować mi się nie chce. Pomagały mi tylko.. antydepresanty lub wakacje / ruch / luz.
jakie antydepresanty? podobno właśnie leki na depresje zaburzają erekcję. Stresów brak u mnie, w pracy luz. W ogóle jakoś tak mam problem z utrzymaniem takiej mocnej erekcji jak już :(
 

Piter7710

New member
Więcej sportu.sport wpływa pozytywnie na testosteron.Zrob badanie krwi.cholesterol i inne.jest taki pakiet dla mężczyzn.troche kosztuje ale warto
 

czrn

New member
Z jednej strony tak, z drugiej jednak trochę podniecenia trzeba aby pojawila sie erekcja. To nie jest tak,ze na przykłąd jesteśmy zmęćzeni, zupełnie nam sie nie chce ale bierzemy tabletkę i od razu ochota się pojawia. Nie ma tak lekko Liczy się gra wstępna, jakaś fajna bielizna, atmosfera. Dla faceta taka otoczka jest również ważna ( nie jesteśmy cały czas napaleni)
Co do srodków to nadal utrzymuję, że najlepszy jest Penis Complete. Opisywałem działanie tego środka na mój organizm w kwietniu. Miałem przerwę od tego czasu podczas krótej wypróbowałem inne tabletki ale wróciłem właśnie do tych bo wyższa cena, ale działanie o wiele lepsze
 

toastt

Well-known member
Przede wszystkim zmień swoje nawyki żywnościowe i przejdź na dietę bezglutenową. Więcej odpowiedzi znajdziesz na moim profilu
Trochę chamska reklama z twojej strony...

Witam, mam 31 lat. Jestem w związku od ponad roku z kobietą. Ogólnie całe życie było tak, że miałem wysokie libido i nawet będąc w związku odczuwałem potrzebę masturbacji. od kilku miesięcu tj 3-4 praktycznie nie wykazuję żadnej ochoty aktywności seksualnej. Już nie mam takich wzwodów co kiedyś i ciężko mi się podniecić. nie odczuwam już nawet potrzeby masturbacji sam z siebie już tego nie robię. Badałem hormony -testosteron, prolaktyne etc i wszystko w normię. nie biorę żadnych leków, ostatnio tylko próbuję coś może pomoże żeńszeń, l-arganina, ale chyba nic nie pomagają te suplementy. Ogólnie po jakimś środku typu wiagra to tylko co to mam wzwód, ale też wtedy nie odczuwam takiej przyjemności bo jakby znieczula ten środek. Wystarczy mi jedna tabletka (próbowałem tylko z jednym opakowaniem chyba 4 czy 6 sztuk i nie chciałbym, aby to mi tylko pomagało) Co może być przyczyną? Czy warto przetestować jeszcze jakiś środek? Ogólnie moja partnerka ma wszystko co trzeba, ale chodzi o to, że to coś ze mną, że teraz mnie nic prawie nie podnieca...
:(
pomóżcie
Idź profilaktycznie do urologa na badanie USG i per rectum prostaty. Może masz w niej stan zapalny, którego jedynym objawem jest niskie libido i brak erekcji. Pilnuj też higieny snu w postaci zasypiania i budzenia się o stałej porze, najlepiej zero telefonu czy komputera na pół godziny-godzinę przed snem (niebieskie światło deprawuje sen) i włącz ewentualnie suplementację zwykłym cynkiem w tabletkach z apteki. Jak u Ciebie z psychiką? Nie masz przypadkiem jakichś stanów depresyjnych, trudności w życiu zawodowym?
 

czrn

New member
Wiesz co, to jest i na to i na to. Taki kompleksowy wzmacniający suplement dla facetów, który zwieksza erekcję, poprawia wrażenia oraz ma pwiekszać penisa ( w to akurat nie wierzyłem ale zauwazyłem,ze podczas erekcji kiedy biorę te tabletki to penis jest o wiele większy).
 

toastt

Well-known member
Śmieszą mnie suplementy na "wydłużenie" penisa po niekiedy kilkaset złotych, które w składzie mają zwykły bluszczyk kurdybanek (tribulus terrestris - bo po łacinie to już tak fachowo brzmi), l-argininę, cynk i czasami jeszcze inne pospolite składniki typu liść brzozy. Bluszczyk można sobie urwać na łące za darmo albo kupić w zielarskim po 4 zł za 50 gramów suszu, l-argininę da się dostać poniżej 50 zł za opakowanie, z brzozą podobnie. Diesel ma rację, że trzeba być frajerem albo całkowitym desperatem z głęboką kieszonką, by kupować te cuda. Co gorsza jeszcze są ludzie, którzy zamawiają zioła z Chin, których składu nie zna nikt (łącznie z pracownikiem, który je pakuje) i piją ten syf w nadziei na posiadanie kiełbasy podwawelskiej w majtach.

Rozumiem niektórych mężczyzn i chłopaków, których natura hojnie nie obdarzyła, że chcieliby mieć maczugi jak na pornosach, ale trzeba zachować zdrowy rozsądek i nie dać się dymać na kasę jakimś domorosłym dealerom, przy okazji potencjalnie poważnie niszczyć sobie zdrowie.

Dla zainteresowanych polecam lekturę na jakich zasadach są wprowadzane suplementy diety do obrotu na terenie RP. Tłumacząc zwięźle łopatologicznie, w takiej choćby witaminie C w tabletkach może być śladowa jej ilość, a reszta to na przykład gips i to będzie w obrocie do czasu, aż GIS wycofa to z rynku po przebadaniu go. Suplementy diety wprowadza się na rynek na zasadzie zgłoszenia do GIS, nie są one szczegółowo badane jak leki i nie ma najmniejszej gwarancji tego, że w tabletce/kapsułce znajduje się dana substancja czynna w podanej na opakowaniu dawce.
 

toastt

Well-known member
@Trolo chyba po to autor napisał temat, aby uzyskać poradę. Czy to będzie cud suplement na przyrost penisa, czy rada pójścia do lekarza - to już zależy od użytkowników forum.
 

WilhelmMok

New member
Widzicie tylko jedną stronę panowie. Nie wiecie jakie to druzgocące dla psychiki mieć w wieku 30 lat problemy z erekcją. Sam choruje na tą przypadłośc od prawie 3 lat i możecie mnie uznawać za frajera bo kupuje takie różne suplementy. Ale gdy lekarze nie mogą pomóc, wszystkie badania wychodzą dobrze, seksuolodzy/psycholodzy ciągną z frajera z niestająca kuśką hajs to wtedy tonący chwyta się brzytwy.
Po prostu szukamy czegokolwiek aby przywrócić ten piękny stan sprzed kiedy wszystko grało jak należy.
 
Podobne tematy
Rozpoczęty przez Tytuł Forum Odp Data
A Problem masturbacją Inne 11
J Problem z penisem Krótkie wędzidełko 2
K Problem z opuchlizną/oponką Po zabiegu obrzezania 5
K Problem z pennisem w spoczynku Inne 12
N Czy to normalne?. Problem? Krótkie wędzidełko 11

Podobne tematy

Do góry