Czwarta doba po obrzezaniu- ocena

Umlek12

New member
Witam , o dziesiątej minęła właśnie 4 doba po zabiegu usuniecia stulejki poprzez całkowite obrzezanie oraz wydłużenia wedzidełka . Mam pewne obawy .
1; Dlaczego żołądź jest taka sina ? Ponoc to normalne po zabiegu , prawda ?
2; Za każdym razem przy zmianie opatrunku (rano i wieczorem) są jeszcze slady krwi . Czasem mniej ,czasem więcej , normalne ?
3; Czy rana dobrze się goi jak na 4 dzien po zabiegu ?

Ogolnie penis masakrycznie sie skurczył i pojawiła sie opuchlizna dzisiaj na napletku za głowką .. Proszę o jakąś opinie bo martwie sie jakoś brakiem widocznych postępów ;/. Podrawiam


Imgur: The most awesome images on the Internet
 

Juraas

New member
A co sądzicie o tej opuchliznie na napletku poniżej główki ? Normalnie zawsze miałem żołądź większy od napletka :/

Pa: jeszcze jedno takie pytanie . Jest jakiś sposób żeby opatrunek przy każdej zmianie nie przyklejał sie do rany ?
 
Ostatnia edycja:

Juraas

New member
Dyskomfort jak dyskomfort ale podczas gdy tak przyschnie do rany i zdejmuje to zaczyna lecieć krew. Myśle ze gdyby to nie przysychało tak to szybciej by sie zagoiło :/ Mam ten octenisept :)
 

Juraas

New member
Mam jeszcze takie jedno pytanie które mi nke daje spokoju .. Otóż miejsce gdzie jest zszyte jest bardzo bolesne podczas smarowania maścią , gdy mam opatrunek założony to nic nie czuje ale gdy tylko dotknę to jest masakra . Czy tak poprostu jest z taka rana , czy może mam jakiś stan zapalny ? Wizytę mam dopiero za 10 dni , sami wiecie o sprzęt trzeba dbać , nie chce żeby cos było nie tak :)
 

Paradaisu

New member
Wyluzuj, jestes swiezo po zabiegu. Bol mozna odczuwac w tych miejscach nawet po zagojeniu, czyli w okresie ksztaltowania sie blizny. A jak zoladz, boli?
 

Juraas

New member
No niestety boli przy dotykaniu , jednak puki mam go zawiniętego opatrunkiem to nie odczuwam dyskomfortu . Smarujecie czymś może żołądź ?
 

Juraas

New member
Dzisiaj zmiana opatrunku poszła dosyć sprawnie, zero krwi , tylko miałem dość mocno brudny opatrunek od takiego żółtego . Myśle ze to ropa , ale to chyba normalne prawda ? Zrezygnowałem narazie z octeniseptu , bo czytałem ze przy dłuższym stosowaniu nie pomaga on w gojeniu sie a wręcz przeszkadza i dzisiaj zrobiłem sobie na jakieś pare min opatrunek z altacetu i przemywam ciepła woda . Zastanawiam sie czy smarować maścią która przepisał mi lekarz bo mega boli przy smarowaniu ...
 

Paradaisu

New member
Tez mialem w malej ilosci wydzieline ropna. Pamietam, ze dosc dlugo sie utrzymywala, uzywalem ok. miesiaca octeniseptu i rivanolu. Skoro lekarz zalecil smarowac to smaruj koniecznie. Stosuj sie do zalecen, nie ma w tym nic do zastanawiania sie!
 

Juraas

New member
Ok smarować bede :) Jednak z tym octeniseptem to chyba jest prawda bo cały czas gdy uzywałem tego psikadla to rana była taka jakby świeża a teraz jest juz dużo lepiej , fajnie przyschło , zero krwi , i jest jakby mniej bolesne . Bede tylko używaj tęgi chyba raz dziennie a nie jak przedtem . Ogólnie dzisiaj zsunął mi sie opatrunek i nawet nie było najgorzej :) Jestem juz mega zadowolony , wyglada w miarę dobrze i wkoncu pozbyłem sie tej okropnej skory :) pozdrawiam . Jutro zamieszczę zdj dla pewności .
 
Do góry
TOPlist