• Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Blisko miesiąc po całkowitym

ClickClack

New member
Cześć,
pisałem w poście w linku poniżej o moich przebojach z obrzezaniem całkowitym:

Aktualnie pozostała mi chłonka. Jestem w kontakcie z lekarzem i doki mówi, że wszystko jest ok i trzeba po prostu czasu. Zalecił mi masowanie obrzęku palcami i noszenie do góry.

Jak to wygląda według Was? Co można zrobić, aby szybciej to zeszło?

 

Krystiankendroj

Active member
Jak masz wystarczająco skóry, spróbuj założyć ja na żołądź i tak chodzić
Z jednego zdjęcia nie widać ile ci zostawili tak właściwie
W moim przypadku gdy chodziłem z całkowicie odsłoniętym to chlonki się takie robiły właśnie raz z prawej raz z lewej raz z góry raz po całości, zacząłem Klein na to plastry sutricon , pomagało tylko jak długo nosiłem, ściągałem i wracały
Zacząłem smarować masłem shea I zakładać skórę z resztą napletka na żołądź i problem zniknął
 

ClickClack

New member
Dzięki za odpowiedź. U mnie ciężko będzie z zakładaniem skóry na żołądź, bo jest jej na tyle mało, że nie jest to raczej możliwe, aczkolwiek spróbuję.

Zauważyłem, że chłonka pojawia się głównie z rana po nocnych wzwodach, wieczorami po całym dniu na nogach jest mniejsza.

Jak masz wystarczająco skóry, spróbuj założyć ja na żołądź i tak chodzić
Z jednego zdjęcia nie widać ile ci zostawili tak właściwie
W moim przypadku gdy chodziłem z całkowicie odsłoniętym to chlonki się takie robiły właśnie raz z prawej raz z lewej raz z góry raz po całości, zacząłem Klein na to plastry sutricon , pomagało tylko jak długo nosiłem, ściągałem i wracały
Zacząłem smarować masłem shea I zakładać skórę z resztą napletka na żołądź i problem znikną
Jedno zdjęcie? W albumie w sumie są cztery. 🤔
 

morgan66

Active member