Rachu ciachu i po strachu - czyli pare pytań po! + 1 PILNE!!

wwa_ss

New member
Witam, nareszcie udało mi się pozbyć problemu (stulejka całkowita)! postanowiłem, iż swoja historię opiszę po pierwszej próbie sprzętu aby mieć przegląd całej sytuacji - czyli relacja za ok. miecha :D

a teraz tak pare pytań, których nie zadałem lekarzowi bo wyszły "w praniu".
właśnie zaczyna się 3 dzień jakby co

1. na razie żołądź mam tak do połowy odsłoniętą, kiedy mam zacząć próby ściągania / naciągania skóry?
2. dzisiaj zaatakowała straszna nadwrażliwość - wczoraj tak nie było, jakieś rady jak ułożyć małego, gdyż chodzę już normalnie do roboty i w jeansach jest lekka lipa.

i tak z ciekawości, albo bardziej niecierpliwości:
3. jeżeli mały jest napuchnięty i widać pół żołędzia to jak zejdzie opuchlizna skóra naciągnie się bardziej na żołądź, żołądź będzie odsłonięta bardziej czy może trudno wyczuć?
4. ile trzyma nadwrażliwość po stulejce całkowitej? tak żeby nie było dyskomfortu przy chodzeniu

dzięki i pozdrawiam

P.S. relacja za miecha ale już zachęcam do zabiegu! ja na majówkę będę gotowy, a Ty?

Edit: No to się zestresowałem! poszedłem zmienić opatrunek i chciałem przyjrzeć się lepiej małemu i co widzę? od spodu penisa (tak koło wędzidełka) pare szwów jest złapane za żołądź i połączone z napletkiem uniemożliwiając jego ściągnięcie :/ chyba tak nie powinno być? proszę o odpowiedź bo nie wiem czy jutro się szykować do lekarza...]
 

promatyk

New member
jezeli szwy są zaczepione na żołędzi to prawdopodobnie dojdzie do zrośnięcia skóry z nią. Może to przez opuchliznę tak wygląda?
 

wwa_ss

New member
w sumie już sam nie wiem czy to jest źle bo miałem stulejke całkowitą i nie wiem jak powinno być dobrze...
jak tak oglądam foty to w sumie podobnie mają zaczepione tak z 1 cm w dół od cewki, ale jak będzie przy wzwodzie? no nic niedługo kontrola to się okaże...
 

maledictus

New member
nadwrazliwosc - z tym tak lekko nie bedzie, dlatego ja wzialem sobie tydzien zwolnienia chorobowego po obrzezaniu. generalnie z opatrunkiem oraz spodniach typu bojowki - jako tako jest okej.
oczywiście o bieganiu nie ma mowy :]]

miales obrzezanie i masz zaslonietą zolądz do polowy? chyba ze to przez opuchliznę.. moja generalnie jest caly czas / prawie caly czas calkiem na wierzchu.. jak opuchlizna zejdzie calkiem to domyslam sie ze bedzie widoczna non stop :)

jakies zdjecia może?
 

wwa_ss

New member
ale ja miałem obrzezanie częściowe więc jest troche zasłonięta i ciekaw jestem jak to będzie wyglądać jak zejdzie opuchlizna :p martwi tylko mnie ten fragment koło wędzidełka ale na razie nie mam jak fotek wrzucić więc pozostaje wizyta u lekarze

pzdr
 

bezczel

New member
Po częściowym moim zdaniem penis wygląda bardzo estetycznie (mówię o swoim :D) Opuchlizna zeszła, siniak też, z dnia na dzień jestem coraz bardziej zadowolony. Niestety teraz trzeba przez 2-3 miechy smarować maścią na blizny ale ogólnie przyznaje że było warto.
 
Rozpoczęty przez Podobne tematy Forum Odpowiedzi Data
P Rachu ciachu i po strachu :D Po zabiegu obrzezania 6
P i po strachu :) Po zabiegu obrzezania 5
Podobne tematy


Do góry