Problemy z pęherzem po zabiegu

johnyobrzezany

New member
jestem 1.5 miesiąca po. Otóż sytuacja wygląda tak że od kilku dni wydaje mi sie ciągle ze mam parcie na mocz mimo ze tak na prawde nie mam czym do konca lać. Przed zabiegiem miałem podobnie jednak wiązało sie to z duzo mocniejszym pieczeniem po oddaniu moczu ale przechodzilo po wzieciu furaginu a teraz to nic nie pomaga chyba ze zapomne o tym. Czy mial ktos podobne objawy? Proszę o rady
 

michalm

New member
Hej, ja ok 3 tygodnie po zabiegu przeszedłęm zapalenie cewki moczowej. Pij dużo herbatek z rumianku (rób sobie mocne napary, mp. z 2-3 saszetek rumianku - to pomaga) ale może być konieczność podania antybiotyku (ja dostałem od lekarza NOLICIN i MACMIROR)...
 

MalyBaron

New member
może z cewką moczową coś ?
Nie znam sie na tym, ale podczas zabiegu jak rozmawiałem z lekarzem to mówił, że musi uważać na cewkę moczową właśnie. Nie wiem co to za narząd/organ, ale pewnie to coś z tyn.
 

johnyobrzezany

New member
własnie zaczynam sie tego obwaiać coraz bardziej jednak przeraża mnie to na maxa i wlasnie chyba mój urolog mi poszerzal ujscie cewki... Podejrzewam ze moze mi to bardziej zaszkodzić niż pomóc, chyba lepiej zeby to tylko ujście było wąskie niz cewka w srodku...
 
Do góry
TOPlist