Problem z pełnym wzwodem

jachuzdw

New member
Cześć. Mam 24 lata, rok temu miałem zabieg usunięcia stulejki. Mój problem wygląda tak że podczas gry wstępnej jest wszystko ok, lecz po chwili wzwód zanika. I mogę nie wiadomo jak się starać nic nie pomaga... Byłem u urologa to przepisał mi tabletki z sildenafilem i nic wiecej... I czuje się teraz jak jakiś stary dziadek co musi tabletki łykać. I po tej tabletce niby ok, ale występuje u mnie przedwczesny wytrysk... Przez to wszystko tracę ochotę na seks i boje się że stracę też moja kobietę... Pomocy :(
 

michal_91

New member
Kolego a powiedz jak było przed zabiegiem??? Ja mam stulejkę częściową (przymierzam się do zabiegu) tylko z tego powodu że właśnie mam problem przy masturbacji, porno jest ok.. a z dziewczyną też nie staje ;-( i myślałem własnie że to wina stulejki, psychika itd ale widzę teraz że niekoniecznie
 

czesiek

New member
Mam identyczna sytuacje, przed zabiegiem wzwod znikal juz gdy mialem wkladac, a takto ciagle stal jak szalony, po zabiegu doslownie to samo, a po zabiegu jestem juz poltorej miesiaca. Tez usuniecie stulelki, obrzezanie calkowite. Chce w tym tygodniu isc do swojego lekarza, powiedziec sytuacje, a jak on nie pomoże, to moze seksuolog da jakos rade. Pzdr
 

Hubert_1992

New member
Panowie i znaleźliście jakieś rozwiązanie problemu? No przy porno stoi twardy jak skała... przy dziewczynie wgl mi nie może stanąć, co prawda mam stulejke ale przecież ona w tym nie powinna przeszkadzać
 

stonak

Member
Odstawilem pornosy, raz na tydz ogladam i nie wyobrazam sobie tak bajkowych rzeczy w głowie i juz daje rade
Czyli problem był jednak natury psychicznej a nie fizycznej. No niestety ale normalny seks zupełnie rózni się od tego co jest pokazane w pornosach gdzie wszystko jest przesadzone i zupełnie nie tak jak jest w rzeczywistości ;)
Dla zwiększenia witalności polecam jeszcze tabletki Cum on. Jedne z lepszych jeśli chodzi o problemy z erekcją.
 

kontak

Member
Czyli problem był jednak natury psychicznej a nie fizycznej. No niestety ale normalny seks zupełnie rózni się od tego co jest pokazane w pornosach gdzie wszystko jest przesadzone i zupełnie nie tak jak jest w rzeczywistości ;)
Dla zwiększenia witalności polecam jeszcze tabletki Cum on. Jedne z lepszych jeśli chodzi o problemy z erekcją.
Przypadkiem cum on nie jest na zwiększenie wytrysku i jego objętości? Sam zastanawiałem sie jeszcze nad tabletkami potency therapy.Ogólnie zadowolony jestem jeszcze z braveranu.Z tych reklamowanych środków to on jest chyba najlepszy.
 

stonak

Member
Wydaje mi się,ze braveran oraz potency therapy to zamienniki. Z tym, że cenowo wychodzi o wiele taniej ten drugi. Oba są dobre, oba warto jest sobie wypróbować jak ma się problemy z erekcją.Co do cum on to jest to faktycznie środek na zwiększenie objętosci wystrysku ale działa również na erekcję.Ogolnie jest to suplement wspomagający męską moc. Tak wiec ma w sobie środki, które i zwiększaja potencję, poprawiają ochotę na seks ale również dobrze działaja na sam wytrysk.
 

lukajanaa25

New member
Oczywiście aspekt psychologiczny jest bardzo ważny dla rozwiązania problemu. Mówię o tym, ponieważ ja sam miałem podobne problemy. Spróbuj użyć różnych suplementów diety (pierwsza rzecz, z którą się zetknąłem w necie SPAM Jakie macie opinia, ktoś coś ?
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

tik

Member
No coż. Sposobów jest wiele i nie wszystkie wymagaja brania tabletek. Tabletki mogą być dobre, tutaj absolutnie nie umniejszam ich roli. Jednak warto jest wypróbować sobie na początku innych sposobów, które mogą sprawić , ze nie beda potrzebne
zdrowo się odżywiajcie
uprawiajcie bardziej aktywny tryb życia
unikajcie stresu
oraz dbajcie o jakość życia erotycznego. Często zaburzenia erekcji mogą być spowodowane rutyna w związku, która może zaatakować nawet najbardziej zgodne małżeństwa. Polecam zabawki erotyczne, można sobie również obejrzeć jakiś film erotyczny
SPAM
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Do góry
TOPlist