problem z maścią

MłoDy1

New member
Witam, jestem 4 dzień po zabiegu. Od wczoraj stosuje maść Alantan. Lecz gdy zacząłem jej używać, rana zaczęła mnie jakby swędzieć i ni stąd ni zowąd znów zaczęła czasem lecieć krew. Poprzednio Krew pociekła mi jedynie w dzień zabiegu u pierwszy dzień po. Powinienem odstawić tę maść?
 

dieselpower

Moderator
Członek Załogi
Contratubex to masc na blizny a alantan to masc na np trudno gojace sie rany. Wiec nie wiem po co to wtraciles. Contratubex stosuje sie dopiero po pełnym wygojeniu sie ran, nie wczesniej. Jeżeli swedzi cie skora to odstaw. Jak nie masz zadnego stanu zapalnego goi sie ok to nie musisz uzywac alantanu.
 

MłoDy1

New member
Witam ponownie, chyba puściły mi 2 szwy. I trochę mnie to boli. Po lewej stronie penisa. I widzę jakby jakąś biało-żółtą maź i myślę że to ropa. Mam jechać z tym szybko do lekarza? Tyle że mam do niego 30 km..
 
Ostatnia edycja:

dieselpower

Moderator
Członek Załogi
Zadzwoń i powiedz. Za szybko puscily szwy i rana sie otworzyla. No faktyczne 30 km to jak z Zakopanego do Gdańska, nie zapomnij kanapek na droge...
 
Do góry
TOPlist