• Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

pierscien, czy nadaje sie do obrzezania

siemka, zdecydowalem sie na zabieg prostowania ale jeszcze zastanawiam sie czy nie naciac/usunac napletek
po sciagnieciu we wzwodzie ( nawet lekkiem ) pojawia sie pierscien i powoduje dyskomfort (z zelem nie ), bardzo mi nie przeszkadza ale czemu nie zalatwic sprawy przy okazji na znieczuleniu ogolnym.
Zanim poprosze o naciecie/poszerzenie tego pierscienia to chcialem sie was zapytac o opinie na ten temat tzn. czy to dobry pomysl zamiast obrzezania i jak to sie goi, jakie sa powiklania
 

dandoo

Active member
ja nie wiem czy to dasz radę zrobić z 1 razem, to są dwa całkiem inne zabiegi. Nie wirm czy prostowanie pomoże ci w zniknięciu pierścienia, to musisz ustalić z urologiem.
 
prostowanie nie zapobiegnie wiem to ale skoro usuwaja napletek w trakcie tego zabiegu to moze tez uda sie poszerzyc ten napletek, zwezenie jest malutkie. Tak czy inaczej lekarz usunie mi napletek jezeli bedzie ryzyko powiklan, ja musze wyrazic na to zgode przed zabiegiem
 

dandoo

Active member
sorki masz racje przy prostowaniu robi się obrzezanie całkowite zatem faktycznie pozbędziesz się pierścienia grunt to dobry lekarz powodzenia.
 

Trolo

Well-known member
@dandoo ja wiem, że każdemu chcesz pomóc i się udzielać. Fajnie, ale wiedza podstawowa jest też potrzebna nie tylko przeczytana z forum. Bo widzisz nawalić postów nic nie wnoszących pod każdym tematem to każdy umie. Do samego prostowania wymagane jest odcięcie i zsunięcie napletka. Dlatego potem zwykle stosowane jest obrzezanie. Owszem są metody gdzie nacięcie jest miejscowe, albo nacięcie jest przy trzonie penisa. Ale to wszystko zależy od skrzywienia, metody leczenia, którą stosuje dany chirurg i efektu jaki chcemy osiągnąć. Nie jest to proste jak 2+2=4.
 

Zib33

Active member
@Trolo dokładnie. Sam jestem przykładem metody, w której prostowanie w ogóle nie narusza napletka (poza nacięciem i zszyciem w tym samym miejscu jak przy każdej operacji). Obrzezanio-plastykę miałem robioną zupełnie osobno. Lekarz nawet wymusił rozdzielenie obu operacji o kilka miesięcy (bo ja chciałem wszystko za jednym brudem).

Owszem, w metodach bardziej klasycznych, gdzie trzeba "oskórować" cały trzon penisa połączenie prostowania z obrzezaniem jest dość oczywiste. Ale ja bym szukał lekarza z trochę nowocześniejszą techniką.
 
lekarz mi powiedzial, ze to nacinanie zostawia brzydki ślad i ze on tego nie bedzie mi robił ale machnie obrzezanie jak bedzie ryzyko niezagojenia napletka. no więc chyba czas podjąć męską hehe decyzje i pożegnać się z tym napletkiem skoro mam jakis dyskomfort czuć
 
dodam jeszcze ze lekarz mi mowil ze to zwezenie nawraca czasami wiec sam nie wiem czy chce miec kolejne zabiegi a mialem juz 2 ( czesciowe obrzezanie, wydluzanie wedzidelka ) + teraz operacja z prostowaniem.
 
po doglebnej :) analizie stwierdzam, ze mam po prostu bardzo wrazliwy napletek, moze przyczyna jest to ze mialem kiedys stuleje ale co to byl za zabieg to nie mam pojecia, generalnie naplet wewnatrz jest bardzo czerwony i wyzylowany i dyskomfort wystepuje gdy napletek odkleja sie od zoledzia, na poslizgu jest wszystko git i smiga. zastanawiam sie jeszcze czy tak wrazliwa czesc penisa bedzie miala wplyw na dlugosc stosunku... zawsze pod gore w tym zyciu zasranem :DD
 

Krystiankendroj

Active member
Jak wszystko śmiga to nie ruszaj , obrzezanie to też pozbawia cie części odczuc , zależy też jakie , jak ci podszyje pod samego grzyba to kaplica moim zdaniem , ja mam zrobione tak że tego napletka z 1,5 / 2 cm jest i mogę zakryc , dużo problemów może być przez pierwszy rok
Ogólnie jak wszystko działa to odradzam
 
zajebiscie, dzieki o to chodzilo. lekarz mi powiedzial ze inne metody i w ogole kombinowanie to jest marketing i ze on to robi glownie albo tylko :p dzieki uspokoiles mnie chociaz mam nadzieje ze mnie nie odchudzi xd
 
siema, zerkniecie czy tu nie ma patologii waszym zdaniem ? tu jest wzwod na 80%, zastanawiam sie czy napletek normalnie sie zwinal na zoladz

ZDJĘCIA TYLKO PRZEZ IMAGEHOST.PL!!!
ZADNE DYSKI GOOGLE!!!


 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
siema, jak zrobic opatrunek po obrzezaniu calkowitym ? lekarz mi powiedzial, ze mam przylozyc 2 gazy na rane i jedna na cale pracie i w sumei to nie wiem ocb :D
 
Podobne tematy

Podobne tematy

Do góry