• Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Obrzezanie pomoc Łódź

wojtwojt

New member
Witam, od około roku zauważam u siebie że coraz gorzej zsuwa mi sie napletek, obecnie podczas wzwodu "na sucho" komfortowo moge zsunąć maksymalnie do połowy żołędzia. W związku z tym zdecydowałem się w końcu na wizytę u lekarza. W tym momencie skłaniam się ku obrzezaniu. I teraz moje pytanie, gdzie zrobić taki zabieg na NFZ w Łodzi lub okolicach? Długo się na coś takiego czeka? Jestem 20 letnim studentem, więc wizyta prywatna na moją kieszeń odpada.

Od czego coś takiego się robi?
Wydaje mi się, że biorąc dla przykładu prysznic każdego dnia, napletek jest zsuwany i nie ma prawa się coś takiego zrobić, natomiast już któryś temat o tym czytam.
Nie brałeś prysznica / kąpieli każdego dnia lub nie zsuwałeś całkowicie napletka?

Arek4u

New member
Ja do mniej więcej 25 roku życia mogłem zawsze odsłonić żołądź w spoczynku , i w niepełnym wzwodzie , w pełnym nie dało się było zbyt ciasno , z czasem pojawiły się mikro pęknięcia a w raz z nimi blizny i ostatecznie w końcu nie mogłem wgl odciągnąć napletka . Ja robiłem w poniedziałek na NFZ w Kwidzynie czas oczekiwania na zabieg staplerem około 7-8 miesięcy .

wojtwojt

New member
@Dawid88 Nie przypominam sobie, zebym jeszcze 2 lata temu mial z tym jakiekolwiek problemy. Co do wedzidelka to nie jestem w stanie tego dobrze stwierdzic, nie znam sie na tym, lecz oceniajac po moich odczuciach to chyba z nim tez jest cos nie tak, chyba jest za krotkie. Co do urazow to odpowiem od razu na nastepny komentarz. .