Krótki seks - problem

tacom

New member
Cześć, w maju 2018 roku zostałem całkowicie obrzezany. Po miesiącu powrotu do pełnej sprawności, mogłem długoo uprawiać seks. Teraz minęło półtora roku, i dość często bywają problemy z przedwczesnym wytryskiem oraz z ponowną erekcją, muszę minimum odczekać 2-3 godziny.

Mógłbym prosić o jakieś wskazówki gdzie może być problem ?

P,s nie mam żadnej depresji, moja dziewczyna bardzo mi się podoba i jestem w niej zakochany.
P.s 1. Ćwiczę 3x w tygodniu na siłowni, raz w tygodniu chodzę na basen, odżywiam się zdrowo (wiadomo zdarzy się czasem jakiś fastfood, ale rzadko).
 

Trolo

Active member
Spróbuj podczas seksu pomyśleć o czymś nieprzyjemnym, o czymś co musisz zrobić np jutro. Generalnie chodzi oto, żeby mózg skupić na czymś innym niż zbliżający się orgazm.
 

Trolo

Active member
Takie rady typu "mysl o czyms innym", "skup mozg na czyms innym"............chyba ze to faktycznie tylko trolling to luz...chociaz watpie bo uzytkownik od 2011 udziela takich super rad?
No nie jest to troling.
Nie jestem pierwszą osobą, która podaje taką poradę.
Odchodzisz myślami do czegoś innego na chwilę i potem wracasz. Poszedłeś w skrajność bo nie chodzi o to, żeby od początku myśleć o czymś innym.
 

Dawid Diamand

New member
Za mało informacji podałeś, żeby ci pomóc. Jeżeli odpowiesz na kilka poniższych pytań, to może będę mógł ci coś poradzić.

Jak układa ci się w związku z twoją dziewczyną? Piszesz, że ją kochasz, ale czy nie ma w waszym związku jakiś nierozwiązanych problemów? Czegoś, co powoduje, że jedno z was może mieć żel o coś do swojego partnera.

Czy nie znalazłeś się być może w trudnym okrasie swojego życia? Chodzi mi o to, że być może nastał w twoim życiu czas, gdzie narażony jesteś na większą ilość stresu?

Odpowiedz na te pytania to pomyślimy co dalej.
 

tacom

New member
Za mało informacji podałeś, żeby ci pomóc. Jeżeli odpowiesz na kilka poniższych pytań, to może będę mógł ci coś poradzić.

Jak układa ci się w związku z twoją dziewczyną? Piszesz, że ją kochasz, ale czy nie ma w waszym związku jakiś nierozwiązanych problemów? Czegoś, co powoduje, że jedno z was może mieć żel o coś do swojego partnera.

Czy nie znalazłeś się być może w trudnym okrasie swojego życia? Chodzi mi o to, że być może nastał w twoim życiu czas, gdzie narażony jesteś na większą ilość stresu?

Odpowiedz na te pytania to pomyślimy co dalej.
Nie mamy żadnych problemów, zmartwienia zawsze jakieś tam są, ale to normalne. Tym bardziej , że wcześniej nie było problemów.

Tak się zastanawiam nad jakąś kurację testosteronem:)? Może to pomoże?
 

Dawid Diamand

New member
Terapie testosteronem jest stosowana przy problemach z erekcją. Problem z erekcją również może powodować przedwczesny wytrysk. Musiałbyś poddać się badaniom, żeby sprawdzić, czy masz jakieś problemy z poziomem testosterony w organizmie.

Inną przyczyną nabytego przedwczesnego wytrysku może być stosowanie leków zawierających efedrynę czy pseudoefedrynę.

Kolejne to problemy zdrowotne, takie jak zapalenie dróg moczowych, stany zapalne i infekcje prostaty.

Dlatego, jeżeli nie masz problemów w związku i nie znalazłeś się chwilowo w jakimś cięższym okresie swojego życia, który mógłby mieć wpływ na twój stan psychiczny, to może gdzieś tutaj leży przyczyna twojego problemu. Tak czy inaczej, w tych przypadkach trzeba by udać się do lekarza.
 

tacom

New member
Terapie testosteronem jest stosowana przy problemach z erekcją. Problem z erekcją również może powodować przedwczesny wytrysk. Musiałbyś poddać się badaniom, żeby sprawdzić, czy masz jakieś problemy z poziomem testosterony w organizmie.

Inną przyczyną nabytego przedwczesnego wytrysku może być stosowanie leków zawierających efedrynę czy pseudoefedrynę.

Kolejne to problemy zdrowotne, takie jak zapalenie dróg moczowych, stany zapalne i infekcje prostaty.

Dlatego, jeżeli nie masz problemów w związku i nie znalazłeś się chwilowo w jakimś cięższym okresie swojego życia, który mógłby mieć wpływ na twój stan psychiczny, to może gdzieś tutaj leży przyczyna twojego problemu. Tak czy inaczej, w tych przypadkach trzeba by udać się do lekarza.
To chyba będę się musiał wybrać, na pewno też mam takie dziwne spadki nastrojów i niewiadomo skąd mi się to bierze, może faktycznie problem z testosteronem...
 

tacom

New member
Złapałem jakąś bakterię, powiększona prostata i stąd te problemy z erekcją, dostałem antybiotyk na 21 dni, jestem już po antybiotyku i jest teraz wszystko ok ! Dzięki za pomoc
 

michal12

New member
jak to jest z tą efedryną i pseudoefedryną, jak przestaniesz brać leki, które to zawierają to znika problem z PW czy zostaje na dłużej?
 

tacom

New member
30 grudnia napisałem, że problemy minęły, ale po zakończeniu antybiotyku znów wróciłem na basen i problem powrócił...
Ponowna wizyta u urologa tym razem antybiotyk: augumentin oraz flumycon na noc. Minęły właśnie dwa tygodnie - zero efektu, nadal odczuwam ból w okolicach odbytu, problem z erekcją oraz łuszczy mi się skóra. Zostało mi pudełko po poprzednim antybiotyku o nazwie: Doxycyclinum - mogę do niego wrócić od jutra i brać go przez 14 dni czy 21 dni jak poprzednio ?
 
Do góry