Częste wzwody po operacji!

Kilerek7

New member
Witam, tydzień temu miałem operację skrzywienia w dół o około 45 stopni, mam zszytą ranę wyjmowalnymi nićmi i po wyjściu ze szpitala co noc miewam kilka wzwodów ( kilka też pełnych), zdarzy się też czasami za dnia. Stąd ciągle mam obawy, że coś mi puści, strzeli albo pęknie, czasami miewam uczucie jakby gdzie nie gdzie coś mnie kuło, czasami lekkie boleści w różnych częściach, a czasem jakby prąd mnie kopał. Penis jest twardy, odczuwam przy oddawaniu moczu różnice tak jakbym miał parę warstw w członku więcej, biorę leki ale one nic nie dają za wiele. Penisa układam do góry w majtkach i przytrzymuje taśmą. Do zdjęcia szwów jeszcze 2 tygodnie, czy to wszystko się zagoi? czy przez te wzwody jest duże ryzyko powikłań? Ale jak to powstrzymać, kiedy się wręcz nie da? Czy komuś zdarzyła się sytuacja, że puściły szwy?
 

Klaus1

New member
Nie pusci, tylko nie ogladaj zadnych golych babek itp.

Bierz to co dostales na oslabienie wzwowod, nic nie pusci nie martw sie. Ja mialem robione szwami niewyjmowanymi, zdarzaly sie wzwody ale to nic nie zmienilo.
 

Kilerek7

New member
Biorę 4x androcur ale to nic nie osłabia, dziś miałem w ciągu dnia z 4 pełne wzwody nie licząc drobnych i nie oglądam właśnie golizny. Zazwyczaj miewam wzwody nocą, ale dziś aż mnie zaskoczyło, nie wiem może to od ciepła w mieszkaniu, poprostu wariował mi dziś ostro i musiałem zaraz coś zimnego by szybko zeszło. Martwię się, że to w końcu puści, jak coraz więcej mi się zdarza i to coraz mocniejsze. Widać za dużo testosteronu czy coś, albo te tabletki działają jak viagra no już sam nie wiem. Przy tak intensywnym rozciąganiu się penisa do maxa to to nie wytrzyma, albo się nie zrośnie lub źle:/
 

Kilerek7

New member
Zapytam lekarza najwyżej, tylko nie wiem czy można to brać z androcurem? Jestem i tak w szoku, że androcur nie pomaga, ponoć powinien usunąć albo zmniejszyć wzwody do minimum, a ja mam maksymalne i jak tutaj funkcjonować.
 

Kilerek7

New member
Na ostatniej wizycie mówił, że nie może mi zwiększyć dawki androcuru i że mam go brać, jak coś to zapytam na następnej o relanium, bo naprawdę zaczynam siwieć z pańki, że to długo nie potrzyma a do zdjęcia szwów jeszcze z 2 tyg o ile się zrosło cokolwiek przez te wzwody:/
 

marianka61

New member
W takim wypadku leki uspokajające pomagają. Warto je pobrać, więc nie bójcie się jak wam lekarz przepisuje relanium lub lorafen.
 
Rozpoczęty przez Podobne tematy Forum Odpowiedzi Data
B Częste oddawanie moczu a stulejka Inne 2
O częste oddawanie moczu Inne 9
P Bolące wzwody Po zabiegu obrzezania 2
Z Wzwody nocne po nesbicie Skrzywienie prącia 2
P Porady na wzwody Po zabiegu obrzezania 1
Podobne tematy





Do góry
TOPlist