Białystok Waszyngtona 17, Oddzial Urologii

ehhh

New member
Napisze tak, mialem problem ze stulejka, wedzidelkiem i skrzywieniem i to dosyc sporym. Jako ze sie jeszcze uczylem i nie bylo mnie stac to poszedlem wlasnie do tego szpitala. Przyjmowano mnie 4 razy? bo ciagle opoznienia... stulejka nie byla ruszana wogole, wedzidelko niby zrobili ale i tak do poprawy bo nadal przeszkadza a skrzywienie tez jest ale juz male chociaz to raczej z tego powodu ze bylo dosyc spore. Co do stulejki jak bylem na kontroli po operacji to mi doktor nie pamietam ktory powiedzial ze to sie musi rozchodzic a ja lubie byc ciety.... Szczerze to mnie ta stulejka denerwuje bo czuje duzy dyskomfort i bol no ale co poradzisz.... A czy robia cos takiego gdzie indziej w b-stoku nie mam pojecia, teraz bym poszedl prywatnie. A to bylo 3 lata temu.
 

pawel1

New member
kurde tak to jest niewiadomo na kogo sie trafi, rownie dobrze moze byc tak w innych szpitalach, zalezy glownie od lekarza, ktory operuje. Ja mam stulejke calkowita i pewnie bede mial po prostu obrzezanie czesciowe lub calkowite wiec mysle ze przyciecie rowno napleta wszerz nie okaze sie takie trudne... ale wlasnie nie wiem jak z wedzidelkiem, musi byc ? czy mozna je usunac?
 
Do góry
TOPlist