2 tygodnie po zabiegu, obawy

P181

New member
Witam, chciałbym podzielić się swoją historią po zabiegu usunięcia stulejki.

Czytałem forum i nie potrafie sam sobie odpowiedzieć czy mam się o co martwić i czy powinienem działać

Zabieg przeszedł pomyślnie, lekarze( operowało dwóch) byli zadowoleni ze swojej pracy.
Nie miałem problemu z oddaniem moczu, z bólem, nocne wzwody również przestały mnie wybudzać.
Mam obawy co do opuchlizny, podejrzewam, że to ona, a nie oponka, lecz chciałbym usłyszeć zdanie innych.
Dodam, że od zabiegu chodzę z odsłoniętym żołędziem, nie mam problemu, żeby w stanie spoczynku oddciągnąć skóre z rowka.
Dodaję zdjęcia pochodzące z stanu spoczynku i prosze o komentarz, dzięki.
 

P181

New member
Witam, minęło trochę czasu, nikt nie odpowiedział, podbijam i proszę o opinie szanownych forumowiczów, dzieki
 

P181

New member
Powinno się wchłonać
Na wizycie po tygodniu od zabiegu, lekarz stwierdził, że wygląda to ładnie, na pytanie o opuchlizny polecił robić zimne okłady, nie przesadzając, poinformowałem go, że skóra nie nachodzi na napletek, nie skomentował tego, myślę, ze tak ma być, lecz czytając forum i problemy innych mam cały czas obawy co do tych opuchlizn
 

P181

New member
Witam, powracam tu po prawie miesiącu od zabiegu, w czwartek mija, wczoraj byłem na kontroli, lekarz usunął mi szwy, wiekszość z nich nie wypadła, co do obrzęku powiedział, że może utrzymywać się długo, lecz dziś, pojawił sie kolejny po lewej stronie, co o tym sądzicie, czy to naturalna reakcja skóry po usunięciu szwów, czy powinienem biec do innego lekarza bo trzeba działać, dodaje fotki, prosze o komentarz
 

nope

Well-known member
Teraz nie masz juz co biegac do lekarzy. Zejdzie to zejdzie. Nie to poprawka i tyle. Odczekaj troche czasu i ocenisz sam. Ja ci nie zawróże i straszyć poprawką nie będę ale miałem w jednym miejscu podobną banię, może troche mniejszą i mi zeszla kilka dni po wyciągnięciu szwów. Jak będzie u Ciebie nie wiem. Widzialem podobne tematy ze ludziom zeszlo innym zostalo. Zobaczysz po czasie
 

Trolo

Well-known member
Dermatolog tu nic nie pomoże. Trafi na jakiegoś, który się nie do końca zna, zacznie przepisywać maści chuj wie co i potem będzie problem z grzybicą, łuszczeniem itp. także nie wymyślajmy skoro chłop nie mówi nic o tym, że coś "nabył".
A nie pojawia Ci się to po nocy, a w dzień znika/zmniejsza się?
 

P181

New member
Dermatolog tu nic nie pomoże. Trafi na jakiegoś, który się nie do końca zna, zacznie przepisywać maści chuj wie co i potem będzie problem z grzybicą, łuszczeniem itp. także nie wymyślajmy skoro chłop nie mówi nic o tym, że coś "nabył".
A nie pojawia Ci się to po nocy, a w dzień znika/zmniejsza się?
Obrzęk z prawej strony i przy więzidle był od razu po zakończeniu zabiegu, ten z lewej strony pojawił się wczoraj, dzień po zdjęciu szwów, nie znika, może minimalnie się zmniejsza, lekarz zalecił mi za pare dni, gdy dziurki po szwach się zrosną, uciskać i rozmasowywać opuchlizne, to ma pomóc w jej wchłonięciu, jednak nic nie wspomniał, że pojawi się kolejna gdy szwy będą usunięte, tłumacze sobie to tak, że to właśnie przez to, naruszona tkanka przy wyjmowaniu spowodowała obrzęk
 

mati12

Well-known member
Może spróbuj moczenia w naparze z kory dębu kupujesz w zielarskim gotujesz ją parzysz, przecedzasz i w letnim naparze moczysz 15-20 minut dwa razy dziennie mi pomogło jest trochę roboty z tym jednak możesz korzystać parę dni z jednego naparu trzymasz w lodowce i tylko delikatnie podgrzewać przed każdym korzystaniem żeby było letnie
 

P181

New member
Cześć, odświeżam, mija pare dni i oponka dalej jest, minimalnie mniejsza, lecz opuchlizna więzidełka wygląda tragicznie, w czwartek ide na kontrole, wyrzuce swoje niezadowolenie, boje się, że bedzie potrzebna poprawka, oto stan na chwile obecną
 

Podobne tematy

Do góry