• Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

10 dni po zabiegu częściowy

nope

Well-known member
W tych miejscach co zaznaczyles to masz nie do końca zrosnieta skóre i to najprawdopodobniej proces ziarninowania ale równiedobrze moze to byc jakiś stan zapalny, infekcja itd. Powinienes to skonsultowac z lekarzem. Może któras z masci ci nie pomaga w gojeniu? Nie wiem. Nie doradze ci wiecej bo jestem tylko internetowym amatorem.
 

Avix

New member
Nie jest to jakaś rana otwarta ponieważ jest ona sklejoną wraz z dwoma napletkami, nic z niej tez się nie sączy
 

mati12

Well-known member
Najwidoczniej szew nie chwycił rany do końca jak napisał Nope rana w tym miejscu będzie się goiła poprzez ziarninowanie potrwa to troszeczkę dłużej ale powinna być okej normalnie dbaj o higienę przemywaj jeżeli nosisz napletek zsuniety i nie masz opuchniętego to nie musisz już nosić uniesionego do góry
 

Avix

New member
W miejscu szwa na wędzidełku mam strupa wielkości główki szpilki, niestety co chwile ulega naderwaniu i delikatnie krwawi na opatrunku. Może macie jakieś sposoby jak zrobić żeby ten strup się nie zrywał podczas chodzenia i zaczęli się to w końcu zasklepiać ?
 

nope

Well-known member
Chodzisz z opatrunkiem czy bez? Jak z opatrunkiem to moze owiń go delikatnie szczelniej i zapytaj lekarza czy nie ma jakiejs masci na rane zeby sie nie przyklejała a przed zdejmowaniem opatrunku zamocz go wodą np.
 

Avix

New member
Jestem po obrzezaniu częściowym wiec napletek jest nałożony na żołądź a opatrunek nosze ponieważ niestety w miejscu rany pojawił się włóknik i mam maść i nie chce żeby brudziła bielizny. Wyciek krwi jest mały, jednak co pojawi się strup to podczas chodzeni wszystko pracuje i te ruchy powodują ze napletek ociera w środku o wędzidełko i narusza tego strupa
 

nope

Well-known member