Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 28 z 28

Wątek: Witamina C zdrowa czy nie?

  1. #21
    Junior Member
    Dołączył
    sie 2017
    Posty
    2
    Oznaczenia postów
    zależy jaka witamina kwas askorbinowy jest do duu*y

  2. #22
    Junior Member
    Dołączył
    wrz 2017
    Lokalizacja
    Kraków
    Posty
    1
    Oznaczenia postów
    Ogólnie witamina dobra na zakażenie dróg moczowych. A nawet nadmiar jeśli jest w organizmie, to go wydalamy z moczem, także myślę, że to nie jest problematyczne

  3. #23
    Junior Member
    Dołączył
    paź 2017
    Posty
    1
    Oznaczenia postów
    na pewno nie ta pod postacią kwasy askorbinowego.

  4. #24
    Junior Member
    Dołączył
    paź 2017
    Posty
    1
    Oznaczenia postów
    Cytat Zamieszczone przez Kaaarolx Zobacz posta
    na pewno nie ta pod postacią kwasy askorbinowego.
    Kwas askorbinowy jest jak najbardziej zdrowy, tylko nie ten z apteki, tam w tabletkach masz wzbrylacze, tlenki tytanu i inne śmieci, więc łykanie tego może być niezwykle szkodliwe. ( https://naturalnarecepta.pl/czym-sie...-zielarskiego/ )

    Co do badania (nie badań, tylko badania), które stwierdza, że witamina c może powodować kamienie nerkowe to kluczowe jest słowo może oraz płatnik za badanie - koncern farmaceutyczny. Istnieje wiele badań niezależnych lekarzy wskazujących, że witamina c jest również lekiem na kamienie nerkowe i wspomaga ich leczenie. Wyjaśnienie jest proste, witamina c zwalcza stany zapalne, natomiast kamienie nerkowe właśnie z ich powodu się pojawiają.

    Kwas l-askorbinowy pomaga zakwasić żołądek(tylko czysty, bez tych aptecznych dodatków), co jest niezbędne dla zdrowia. Porządnie zakwaszony żołądek lepiej trawi i zapobiega zakwaszeniu organizmu.

    Jeden z największych fachowców od witaminy C Pauling (noblista) napisał wiele książek na jej temat i łykał 12-18gramów witaminy c codziennie, o ile pamiętam dożył 90+ lat, mimo, że miał raka, którego wyleczył.

    Natomiast zgodze się z większością ludzi piszących powyżej, że żadna suplementacja nie naprawi złych nawyków żywieniowych. Trzeba ograniczyć węglowodany, cukier, a wprowadzić jak najwięcej warzyw. Natomiast na podniesienie odporności polecam jednak brać witaminę D3, najlepiej z K2, np:
    Witamina K i D F-VIT K2 D3 MAX
    Witamina K2 i D3 BICAPS K2 D3

    lub tańszy sposób pozyskania witaminy d, wyjdź na słońce, skóra ją wytworzy, tylko aby nasycić organizm potrzeba co najmniej godziny dziennie (choć w zimę i to może być mało).

  5. #25
    Junior Member
    Dołączył
    mar 2018
    Lokalizacja
    Elbląg
    Posty
    5
    Oznaczenia postów
    Witaminy i wszelka suplementacja z apteki jest przereklamowana. Trzeba się nauczyć odpowiedni odżywiać i ewentualnie jedynie nadrabiać braki..

  6. #26
    Member
    Dołączył
    lut 2015
    Posty
    63
    Oznaczenia postów
    Jak najbardziej jest zdrowa,niemniej proponowałbym pilnować dawki .Tak jak wszystko w nadmiarze witamina C również nie jest taka super jak może się wydawac. Na stronie jest artykul o tym jak powinno sie suplementowac te witaminę oraz jakie dawki powinno sie stosować:
    czytelnia.cefarm24.pl/profilaktyka/porady-na-wiosne-i-jesien/wiele-problemow-jedno-rozwiazanie-witamina-c

    Witamina c
    działa przeciwbólowo oraz bakteriostatycznie
    wzmacnia naczynia krwionośne
    działa w tworzeniu krwinek czerwonych
    poprawia wygląd skóry

  7. #27
    Junior Member
    Dołączył
    maj 2018
    Lokalizacja
    Olsztyn
    Posty
    7
    Oznaczenia postów
    Jeśli ktoś ma zbilansowana diete to nie musi sie dodatkowo suplementowac...

  8. #28
    Junior Member
    Dołączył
    paź 2018
    Posty
    1
    Oznaczenia postów
    Według mnie SPAM to kompletna podstawa, sama zaleciłam ją mężowi i póki co jest spokój z chorobami w jesieni
    Ostatnio edytowane przez dieselpower ; 17-10-18 o 16:18

Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37