• Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Aro03

New member
Siemano panowie
Słuchajcie cały czas mnie bardzo kusi żeby obrzezać sobie mojego drąga. Wydaje mi się to dobry czas bo mam 21l.
Ale z drugiej strony nie wiem jak to się z tym żyje w sensie czy jest wygodnie czy nie robi się mniejszy po obrzezaniu bo jednak kawałek skóry się odcina i jak wygląda po tym sex
Napiszcie tylko czy warto czy też nie
W razie czego napiszcie do mnie na priv.
Dajcie znać
Pozdr. Aro
 

olekf646

Active member
A po co chcesz to robić jeśli nie masz żadnego powodu? Jak nie masz kompleksu żadnego i wszystko działa to bez sensu to robić
 

Aro03

New member
Czasami za szybko mi leci nasienie
Mam dosyć wrażliwe wędzidełko i dobrze to też wygląda w sensie obrzezanie

I przede wszystkim totalnie nie znam się w tych tematach
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

admma412

Member
Ja gdybym nie musiał to na pewno bym się nie obrzezał ale nie miałem wyboru przez to że zrobiła mi się stulejka to miałem obrzezanie całkowite jestem po 19 dniach więc za dużo nie powiem jak z tym jest podczas sexu i życia codziennego dopiero wszystko się okażę narazię jedyne co zaobserwowałem to faktycznie że mam mniejsze czucie po obrzezaniu ale nie ma tragedii.
 

toastt

Well-known member
A nie lepiej poczekać aż przetestujesz z kobietą i wtedy podejmiesz decyzję? Po co na starcie ingerować w zdrowy narząd, kiedy problem ze zbyt szybkim wytryskiem siedzi w głowie? Jeżeli nie masz wskazań medycznych typu stulejka, to nie masz "noża na gardle".
 

MoimZdaniem

Active member
Zdecydowanie dobra decyzja. I dla ciebie i dla partnerki. Po obrzezaniu zmienia się flora bakteryjna na żołędzi. Znacznie trudniej jest bakteriom i wirusom wtedy na żołędzi żyć, rozmnażać się i przynosić.Nic penis się nie zmniejszy, bo długość liczy się od podstawy do końca żołędzi. Gdybyście w przyszłości mieli syna poddajcie go obrzezaniu już po narodzinach.
 

olekf646