Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: 2 miesiace po zabiegu, w zwodzie napletek nadal nie schodzi, masc pomoze?

  1. #1
    Member
    Dołączył
    lip 2017
    Posty
    33
    Oznaczenia postów

    2 miesiace po zabiegu, w zwodzie napletek nadal nie schodzi, masc pomoze?

    Czesc,

    Jestem 2 miesiace po zabiegu. Wszystko w miare ladnie sie goi. Mialem czesciowa stulejke, tzn. przed zabiegiem sciagalem bez problemowo w spoczynku malego, w zwodzie tez sciagalem bez problemow ale za linia zoledzi nie chcial sie dalej naciagac - z tego powodu wlasnie poszedlem na zabieg. I co? Mija 2 miesiace po zabiegu a jedyne co sie zmienilo to, brak czesci napletka, napletek sam sobie schodzi z zoledzia kiedy chce, jest troche luzniejszy w spoczynku, i latwiej sie sciaga z zoledzi przy wzwodzie ALE: mój problem nadal nie został rozwiązany, co mnie załamuje…

    Podsyłam zdjecia:

    W spoczynku
    https://m.imgur.com/qeBNU8S
    https://m.imgur.com/tbr9iRM
    https://m.imgur.com/l7t4z4J

    W lekkim 60-79%wzwodzie( schodzi bez problemu):
    https://m.imgur.com/IUzQ5pV
    https://m.imgur.com/K0TAves
    https://m.imgur.com/EJmaBYn

    W pelnym wzwodzie:
    https://m.imgur.com/wcfOdf1
    https://m.imgur.com/meTqJMC
    https://m.imgur.com/9KVtnZy

    Czy myslicie ze to jeszcze da sie wyćwiczyć, czy ktos był w podobnej sytuacji?

    Nie stosowalem jeszcze zadnej masci, czy jest juz odpowiednia pora zeby sięgnąc po contratubex albo cepan, coś to wogóle da?

    Poradźcie cos.

  2. #2
    Member
    Dołączył
    lip 2017
    Posty
    33
    Oznaczenia postów
    To moze chociaz odpowie ktos czy juz odpowiedni czas zeby zaczac stosowac tą maść? Wyczytalem gdzies że też nie można za wczesnie jej używać.

  3. #3
    Senior Member
    Dołączył
    gru 2014
    Posty
    1,276
    Oznaczenia postów
    Contratubex juz powinienes smarowac. Stosuje się ja jak wszystko sie zagoi i wypadna szwy wiec juz jakis czas temu zapewne. Czy w wzwodzie po maści bedzie luzniej? Ciezko powiedzieć bo moze byc tak ze styl ciecia na to po prostu nie pozwoli.
    Ostatnio edytowane przez dieselpower ; 05-08-17 o 00:59

  4. #4
    Member
    Dołączył
    lip 2017
    Posty
    33
    Oznaczenia postów
    dzieki za odpowiedz. Moze znajdzie sie ktos kto mial podobnie i coś wiecej powie. Nie chciałbym drugi raz iść na stół…

  5. #5
    Junior Member
    Dołączył
    sie 2017
    Posty
    10
    Oznaczenia postów
    Hej dotek94, pozwolę sobie mieć do Ciebie pytanie. Sam jestem po zabiegu obrzezania częściowego i u mnie jest obecnie nawet gorzej niż u Ciebie gdyż w wzwodzie napletek nie zsuwa się nawet w całości z żołędzia. Co prawda, jestem dopiero nieco ponad dwa tygodnie po zabiegu i nawet mam jeszcze szwy, zatem pewnie to się trochę wszystko rozluźni i unormuje, tym niemniej prawdopodobnie sytuacja będzie wyglądała jak u Ciebie tj. napletek nie będzie się poruszał po trzonie. Zatem pytanie - w jaki sposób to przeszkadza? Czy chodzi o jakiś ból przy obręczy, czy o kwestie wizualne, czy może zmniejszone odczucia w związku z tym, że żółądź nie jest do końca "uwolniony"?

  6. #6
    Member
    Dołączył
    lip 2017
    Posty
    33
    Oznaczenia postów
    Hej, po 2 tygodniach miałem chyba podobnie jak Ty. Podczas porannych zwodów napletek nie zsuwal sie sam z zoledzi. Po jakims czasie napletek juz podczas wzwodu sam zsuwał sie za zoladz i teraz nie musze juz mu pomagac, rano budze sie zawsze z zsuniętym. Nie chodzi mi o kwestie wizualna ani nawet odczucia. Chodzi o to że próbujac na siłe sciagnac napleyek jeszcze bardziej w dół, zaczyna to sprawiać ból. Co prawda nie robiłem tego bardzo mocno bo jeszcze sie boje ale delikatnie narazie próbuje i ćwicze i nie schodzi.
    Chcialem po prostu zeby w koncu był normalny, luźny w zwodze, że jak dziewczyna go dotknie troche mocniej to ja nie zawyje z bólu...

    Za kilka dni zaczne stosowac masc, wiec zobaczymy czy cos sie bedzie poprawiac

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 05-06-15, 18:05
  2. Miesiąc po zabiegu, napletek nie schodzi przy wzwodzie
    Przez Warwoz w dziale Krótkie wędzidełko
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 08-04-15, 22:34
  3. Nie schodzi napletek 10 dni po zabiegu
    Przez crs w dziale Po zabiegu
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 27-07-14, 17:23
  4. Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 11-03-13, 18:32
  5. Ponad 3 miesiace po zabiegu dziwny napletek
    Przez stulejka244 w dziale Po zabiegu
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 20-03-12, 08:06

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35