• Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

napletek zrośnięty z żołędziem?

Adrian93

New member
Witajcie
2 dni temu mialem zabieg usuniecia stulejki. Dzis pierwszy raz przyjzalem sie ,jak to wyglada i uwazam,ze napletek jest czescjowo zrosniety z zoledziem.
Czy ktos wie co w takiej sytuacji zrobic?
Sprobuje dodac zdjecia.
 

tombur

New member
nie znam się za bardzo, ale jeśli ci zrobili obrzezanie całkowite to już nie masz napletka. gdzieś skóra członka musi się zrastać z trzonem. przecież nie będzie zwisać. być może jeszcze masz opuchliznę i jak opuchlizna zejdzie to będzie całkiem inaczej wyglądać
 

Adrian93

New member
Nie byłem obrzezany , miałem robioną plastykę napletka.
Lekarz osobiście odradził mi obrzezanie i powiedział,że w ostateczności owszem można ,ale jesli nie ma potrzeby,to nie warto.
 

Adrian93

New member
Do zdjęcia odciągnąłem napletek zeby bylo widac problem , o ktory mi chodzi.
Lekarz w trakcie operacji mówił mi ,że nie robi obrzezania lecz plastykę i stara się jak najwięcej napletka zostawić.
 

Adrian93

New member
Cóż ^^
Ja we wtorek mam wizytę kontrolną , zobaczymy co powie lekarz , jednak mimo wszystko próbowałem zaczerpnąć nieco informacji/porad od osób,które same miłay/mają z czymś takim do czynienia.
Ja odczuwam lekki dyskomfort podczas odciągania napletka ,ale to zapewne dlatego,że minęły dopiero 2 dni od zabiegu (mam nadzieje^^), pożyjemy zobaczymy ,jak to będzie.
 

dieselpower

Moderator
Członek Załogi
Normalne jest kiedy jest normalny rowek zażołędny. Skoro na tym zdjeciu to nie jest obrzezanie l&h tylko plastyka to znaczy ze masz w jakims tam stopniu zrosniety napletek z grzybem. Zapewne jest jakis sposob by to zrobic jak byc powinno ale bez skalpela sie nie obejdzie. Kazdy fiut jest inny. Twoj jest taki zapewne od urodzenia. Nigdy nie odciagales napletka to i nie wiedziales jak to wyglada w srodku.
 

tombur

New member