• Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

mam dylenat pooperacyjny...

Piotrek90

New member
wczoraj w godzinach popołudniowych zostałem poddany zabiegowi prostowania penisa metodą Nesbita. jestem po rozmowie z lekarzem i powiedział mi, że po zabiegu powinienem podtrzymać się od seksu i masturbacji, a przede wszystkim uważać na orgazmy. zaproponował mi leki na zmniejszenie popędu (libido). powiedział że muszę się liczyć z tym, że spadnie mi poziom testosteronu, że mogą wystąpić problemy z erekcją itd. i tu pytanie, czy mam się na to pisać, czy lepiej sobie darować? mam dopiero 31 lat i trochę się waham.

dodam, że zabieg był wykonywany w Niemczech na kasę chorych - mieszkam tu od 8. lat...
 

kamilops

Active member
Jeśli jesteś w stanie się kontrolować i nie używać sprzętu trochę czasu to ja bym nie brał takich leków. Kluczowe są pierwsze dni, nie pozwól aby ci stawał ;)
 

Patryk123411

Active member
Ja też jestem po zabiegu w piątek byłem na stole tyle że u dr. Perdzynskiego.
Bierz te leki chłopie nawet się nie zastanawiaj chyba że chcesz aby coś poszło nie tak z twojej własnej winy. Testosteron się wyreguluje po zaprzestaniu brania leków. Ja też biorę lek o nazwie androcur i o tyle co osłabia wzwody one w nocy wciąż są ale nie takie silne to powoduje że śpię spokojniej.
Pozatym chyba nie chcesz narażać się na dodatkowy ból i komplikacje.
 

user842

Member