Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Wątek: Złuszczanie się skróy

  1. #1
    Junior Member
    Dołączył
    gru 2013
    Posty
    6
    Oznaczenia postów

    Złuszczanie się skróy

    Od mojego zabiegu minęły już ponad 2 tygodnie. Wczoraj zauważyłem jednak ciekawą i niepokojącą sprawę. Zaczęła mi mocno schnąć skóra na żołędzi jak i troszkę przed nią. Łuszczy sie i odpada, w boskerkach wygląda jakbym miał łupież. Nie boli to czy nic, może jedynie leciutko swędzi. Ktos miał taki problem?

  2. #2
    Junior Member
    Dołączył
    gru 2013
    Posty
    23
    Oznaczenia postów

    Re: Złuszczanie się skróy

    Zmiana naskórka na żółędziu jest naturalnym krokiem w gojeniu. Możesz stosować jakiś krem nawilżający.

  3. #3
    Member
    Dołączył
    lis 2013
    Posty
    38
    Oznaczenia postów

    Re: Złuszczanie się skróy

    Mój lekarz kazał mi natłuszczać żołądź np. ciekłą parafiną. Polecam.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34