Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Wątek: Złożony problem.

  1. #1
    Junior Member
    Dołączył
    sty 2013
    Posty
    3
    Oznaczenia postów

    Złożony problem.

    Witam mam 18 lat, mam problemy z napletkiem. W stanie spoczynku napletek ściągam bez problemu, jednak w stanie erekcji i mogę go ściągnąć tylko za żołędzia. Uniemożliwia mi to masturbację, jeszcze nigdy nie doszedłem do wytrysku podczas masturbacji, zdarzało mi się to tylko w nocy, gdy nad tym nie panowałem. Gdy penis osiąga już spore rozmiary to podczas ściągania napletka powstaje niewielki ból i erekcja opada. Ostatnio mam także problemy z erekcją, dawno nie widziałem go w pełnych rozmiarach. Napletek samoczynnie nie nasuwa się spowrotem na żołądź nawet w stanie spoczynku. Byłem z tym u lekarza ale powiedział że to nic takiego, wtedy miałem tylko problemy z tą stulejką. Przepisał mi maść na ten swężony kawałek skóry, ale wydaje mi się że mam do tego za krótkie wędzidełko. Dodał jeszcze, że ta maść teraz to i tak nie pomoże raczej i żebym tego prywatnie nigdzie nie operował. Ostatnio mam tak, że po oddawaniu moczu muszę wrócić do toalety bo wydaje mi się że jeszcze chce mi się sikać ale tak na prawdę już nie sikam. Podczas oddawania moczu nie czuję żadnego bólu ani dyskomfortu. Boję się zacząć współżycie bo nie wiem czy mój penis nie opadnie od razu. Dawno go nie widziałem w pełnej okazałości, w sumie muszę dodać, że nie jest imponujących rozmiarów bo ma 14cm długości i 14cm obwodu, do tego jest skrzywiony w prawą stronę. Nie wiem do jakiego lekarza mam się z tym udać. Jestem zestresowany i do tego biorę silne leki, może to przez to mam problemy z erekcja, ale problemy z wytryskiem mam od zawsze. Proszę o jakieś porady.

  2. #2
    Senior Member
    Dołączył
    cze 2012
    Posty
    452
    Oznaczenia postów

    Re: Złożony problem.

    Żeby się masturbować nie musisz zdejmować napletka, a przynajmniej ja nie miałem z tym problemów.

    Ewidentnie masz stulejkę częściową oraz za krótkie wędzidełko, musisz iść do urologa prywatnego lub nie a jak nie to do lekarza rodzinnego i poprosić o skierowanie do urologa i jak lekarz będzie się stawiał to powiedz że to nie jego sprawa i że ma dać to skierowanie, umówisz się na wizytę w szpitalu, urolog sprawdzi i powie Ci o wolnym terminie w szpitalu.

    Możesz też prywatnie czyli do urologa prywatnego i od razu umówić się na zabieg (jesli on takie przeprowadza), lub znaleźć takiego który przyjmie Cię prywatnie, ale zrobi zabieg na NFZ .

    A co do tego lekarza, jak rodzinny to zmień bo idiota się nie zna, jeszcze mówi że maść nie pomoże (ma rację), ale że prywatni również to już czysty idiotyzm, weź powiedz mu żeby do szkoły wrócił

  3. #3
    Senior Member
    Dołączył
    paź 2009
    Posty
    301
    Oznaczenia postów

    Re: Złożony problem.

    Jak wyżej, konieczny będzie zabieg urologiczny.

    Problemy z erekcją mogą być oczywiście spowodowane innymi lekami (jeśli dobrze zrozumiałem bierzesz antydepresanty - to w tym wypadku częste powikłanie)

  4. #4
    Junior Member
    Dołączył
    sty 2013
    Posty
    3
    Oznaczenia postów

    Re: Złożony problem.

    Nie biorę antydepresantów tylko izotek, to lek na trądzik, bardzo silny. Wymęcza mnie trochę, ma pełno skutków ubocznych. To że zabieg jest niepotrzebny powiedział mi urolog, a nie lekarz rodzinny.

  5. #5
    Senior Member
    Dołączył
    paź 2009
    Posty
    301
    Oznaczenia postów

    Re: Złożony problem.

    Nie Tobie jednemu. Niekompetencja urologów niestety występuje dość często, na tym forum wiele jest dowodów na ten temat.

    Piszesz że lekarz powiedział, że maść Ci raczej nie pomoże, a jednocześnie zabronił operować (?!). To co miałbyś zrobić, pójść do szamana, czy dać na mszę? Dziwne postępowanie z jego strony.

    Opisane objawy jasno wskazują na stulejkę częściową ze skróconym wędzidełkiem. To wymaga zabiegu operacyjnego. Spróbuj pójść do jednego z lekarzy polecanych na forum.

    Izotek faktycznie jest lekiem dość mocnym (ja bym tego, mówiąc szczerze, nie brał - chyba że w skrajnej postaci trądziku), ale nie powinien wpływać na czynności seksualne.

  6. #6
    Junior Member
    Dołączył
    sty 2013
    Posty
    3
    Oznaczenia postów

    Re: Złożony problem.

    Jakbym tego leku nie wziął to bym w psychiatryku chyba skończył, także cieszę się że taką decyzję podjąłem . No właśnie chyba muszę się wybrać do jakiegoś lekarza, wtedy to mama mnie zapisała do jakiegoś profesora. Stary dziad, ślepy był pewnie, do tego chamski jak nie wiem. Tylko martwi mnie trochę ten problem z erekcją. Może są na to jakieś suplementy?

  7. #7
    Senior Member
    Dołączył
    mar 2010
    Posty
    1,293
    Oznaczenia postów

    Re: Złożony problem.

    Kolejny lekarz konował :shock:
    Moja pierwsza rada, zmień lekarza bo ten ciebie wykończy!!! Resztę napisali koledzy i mają w tym rację co napisali. Jak pozbędziesz się stulejki to pewnie miną ci też te wszystkie dolegliwości związane z dochodzeniem czy erekcją, bo sam fakt że masz stulejkę bardzo mocno wpływa na twoją psychikę i po części powoduje te wszystkie zaburzenia. Tylko proszę cię, idź do normalnego lekarza!!!!

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15