Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Wątek: Zanik erekcji z dnia na dzień

  1. #1
    Junior Member
    Dołączył
    gru 2016
    Posty
    1
    Oznaczenia postów

    Zanik erekcji z dnia na dzień

    Panowie, mam ogromny problem, który kompletnie zbija mnie z tropu - jakoś od dwóch tygodni nie mam erekcji.
    Poza porannym wzwodem, przez cały dzień mój penis pozostaje w stanie normalnym, co w sumie dla mnie było nie do pomyślenia - wcześniej bardzo szybko się podniecałem, wystarczyło trochę dłużej o czymś pomyśleć albo popatrzeć i już był twardy.
    A ostatnio czuję się tak jakbym w ogóle stracił popęd - kompletnie nie ciągnie do stron pornograficznych, przez pieszczotach z partnerką, jak bardzo bym tego nie chciał i jak bardzo nie byłoby przyjemnie - no nic. Zero zwiększonego tętna, o erekcji nie wspominając.
    Najdziwniejsze jest to, że stało się to z dnia na dzień - tak więc raczej nie ma opcji, że to przez otyłość (której nie mam, tak więc nawet nie ma sensu w tym szukać przyczyny), wiek też nie bo mam niecałe 19 lat, alkohol nie pojawia się w niesamowitych ilościach, owszem papierosy palę, ale to chyba nie przez nie z dnia na dzień straciłem popęd. Może też warto wspomnieć, że od dłuższego czasu spotykam się z dziewczyną i w końcu zaczęliśmy współżycie no ale właśnie tutaj pojawia się owy problem. Może i zrozumiałbym to gdyby komplikacje pojawiały się tylko przy próbie stosunku, ale mi praktycznie całkowicie zaniknęła erekcja, za wyjątkiem tej po przebudzeniu. Jakbym się nie stymulował sam lub z kimś, no nie ma opcji, tak silnego wzwodu jak było to dotychczas nie osiągnę.
    Na początku w sumie to zbagatelizowałem, ale z każdym dniem zastanawiam się w czym tkwi problem. Przeglądam forum i w sumie takiej historii jeszcze tutaj nie spotkałem.
    Gdzie szukać przyczyny i jakie podjąć działania?

  2. #2
    Member
    Dołączył
    sty 2016
    Posty
    55
    Oznaczenia postów
    Może jest to problem ze stresem? Czy masz może trudny okres w szkole albo w pracy? Wszystko to może rzutować na takie problemy. Na początku proponowałbym zrobić sobie badania ogólne plus ewentualnie jeszcze testosteron ( zrobisz w pierwszym lepszym laboratorium).
    Możesz również wypróbować sobie środki z L argininą, które sa obojętne dla organizmu i w wielu przypadkach daja bardzo dobre efekty. Typu cum on albo potency therapy.

  3. #3
    Junior Member
    Dołączył
    sty 2017
    Posty
    9
    Oznaczenia postów
    Może stres, zmęczenie? Bo partnerka, to zakładam, że jest właściwa? Próbowałeś brać coś przed stosunkiem? Możesz kupić w aptece bez recepty maxon active. To skuteczny lek, a nie suplement czy jakiś wątpliwy afrodyzjak. U mnie się sprawdza. Ostatnio miałem gorszy okres, dużo pracy, imprez, mało snu. Kupiłem sobie parę razy i po grze wstępnej byłem jak nowo narodzony

  4. #4
    Senior Member
    Dołączył
    wrz 2013
    Posty
    422
    Oznaczenia postów
    W przypadku młodych mężczyzn przed 30-tką badanie testosteronu jest bezskuteczne. Trudno w tym wieku o problemy hormonalne.
    Z Twojego opisu wynika, że możesz mieć problemy ze stresem. To prawie zawsze wpływa na popęd.

  5. #5
    Banned
    Dołączył
    sty 2017
    Lokalizacja
    Poznań
    Posty
    3
    Oznaczenia postów
    Gorszy okres w życiu - poczekaj jeszcze jakiś czas, popęd powinien wrócić. Jeżeli nie to wróć do sprawy.

  6. #6
    Junior Member
    Dołączył
    sty 2017
    Posty
    9
    Oznaczenia postów
    Poczekać jakiś czas i co w tym czasie ma mówić żonie czy partnerce? Że go głowa boli? No ok, można czekać, ale nie bezczynnie, doraźnie można przecież ten maxon wziąć, o którym pisałem. Nie bierze się go ciągle, więc jak problemy miną to zwyczajnie przestanie brać. To są normalne problemy, które prędzej czy później dotykają każdego, nie ma co się męczyć, nawet jeśli to tylko okres przejściowy.

  7. #7
    Junior Member
    Dołączył
    lip 2017
    Posty
    24
    Oznaczenia postów
    Maxon? No daj sobie spokój. Skład ma taki sobie.Jeśli chodzi o środki zawierające w sobie L argininę to znacznie lepszy sklad mają dwa. Mianowicie cum on oraz penis complete. Ten drugi tani nie jest, ale aktualnie nie ma chyba mocniejszego środka jeśli chodzi o polepszenie erekcji (przetestowałem na własnej skórze).

  8. #8
    Junior Member
    Dołączył
    mar 2018
    Posty
    1
    Oznaczenia postów

    zanik

    Nie mam nic przeciwko temu, że facet się przygotuje, weźmie maxona czy coś innego, żeby mieć pewność, że jest gotowy. Tyle razy zdarzała mi się sytuacja, kiedy jesteśmy blisko, a koleś jak chłopiec... odsuwa się bo on nie może... matko żenada trochę. To co w tym złego, że świadomy normalny facet chce dobrze wypaść.

  9. #9
    Junior Member
    Dołączył
    maj 2017
    Posty
    16
    Oznaczenia postów
    Cytat Zamieszczone przez enzor Zobacz posta
    Maxon? No daj sobie spokój. Skład ma taki sobie.Jeśli chodzi o środki zawierające w sobie L argininę to znacznie lepszy sklad mają dwa. Mianowicie cum on oraz penis complete. Ten drugi tani nie jest, ale aktualnie nie ma chyba mocniejszego środka jeśli chodzi o polepszenie erekcji (przetestowałem na własnej skórze).

    A jeżeli chodzi o jakies efekty uboczne, skutki uboczne?? Są jakieś przeciwwskazania?

  10. #10
    Junior Member
    Dołączył
    lip 2017
    Posty
    24
    Oznaczenia postów
    Nie powinno być. Proponuję zapoznać sie dokłądnie z ulotką.

    Trzeba sobie po prostu uzmysłowić jak działa L arginina.Jest to środek, który zwiększa poziom azotu w organizmie.I tym samym zwiększa ilość krwi, która napływa do penisa. Jeśli więcej krwi napływa do penisa tym erekcja jest większa ale również powiększają się ciałą jamiste. Tak wiec w dłuższej perspektywie tak. Środek może spowodować powiekszenie penisa Ale na początku będziesz widział głównie pozytywne efekty jeśli chodzi o erekcje. Szczególnie, że penis complete ma w sobie nie tylko L argininę ale na przykład żen szeń.

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. Przedłużenie erekcji.
    Przez amazonskidruid w dziale Przedwczesny wytrysk
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 14-05-18, 07:18
  2. Zaburzenia erekcji?
    Przez Lusek26 w dziale Zaburzenia erekcji
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 22-09-16, 09:54
  3. 4,5 dnia po zabiegu - pytanie
    Przez Torpor w dziale Po zabiegu
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 16-06-15, 18:25
  4. 4,5 dnia po zabiegu - pytanie
    Przez Torpor w dziale Stulejka
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 16-06-15, 18:23
  5. Zanik stulejki ?
    Przez macadełko w dziale Stulejka
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 14-07-12, 02:28

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37