Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 24 z 24

Wątek: Suple na masę mięśniową

  1. #21
    Junior Member
    Dołączył
    cze 2018
    Posty
    4
    Oznaczenia postów
    Zgadzam się z moim przedmówcą. Nic dodać oraz nic ująć z jego wypowiedzi.

  2. #22
    Senior Member
    Dołączył
    gru 2017
    Posty
    155
    Oznaczenia postów
    Cytat Zamieszczone przez Blu Zobacz posta
    Jeżeli nie ma nadwyżki kalorycznej to mięśnie nie będą rosły.Jaka kaloryka i jak wygląda intensywność treningu?
    Przede wszystkim należy wyliczyć zapotrzebowanie kaloryczne organizmu. Do tego dodać ok. 300kcal i obserwować ciało

    Co do białka to nie należy przesadzać, bo w większych ilościach uszkadza nerki i sprawi więcej problemów zdrowotnych niż pożytku. W diecie powinno być to mniej więcej tak: białko 2g na kg masy ciała wystarczy, do tego ok. 1-1,5g tłuszczu a reszta węglowodany. Na samym białku mięśni się nie zbuduje. Mięśnie by rosnąć potrzebują energii. Do tego bardzo ważny jest odpoczynek i przede wszystkim sen. Mięśnie rosną kiedy odpoczywamy, a nie gdy ćwiczymy. Same treningi też nie powinny być zbyt intensywne. No i w trakcie budowania masy zapomnieć można o bieganiu, rowerze i innych dyscyplinach stricte na kondycje. Skupić się na wolnych ciężarach i treningach typu split i FBW.

  3. #23
    Junior Member
    Dołączył
    lip 2018
    Posty
    1
    Oznaczenia postów
    Według mnie najlepszą odżywką jest Jumbo Gainer.

    _______________________
    SPAM
    Ostatnio edytowane przez dieselpower ; 26-07-18 o 08:36

  4. #24
    Member
    Dołączył
    sty 2016
    Posty
    78
    Oznaczenia postów
    Suplementy na mase mięśniową nie sa złe,aczkolwiek trzeba je również brać z głową. Wprowadzacie je w sytuacji jeśli ćwiczenia przestają dawać dobre efekty i jeśli masa mieśniowa przestaje rosnąć. W tej sytuacji odżywki białkowe nie są glupią opcją. Dobrze jest wejść sobie albo na sportowe forum dyskusyjne albo na kulturystyczne forum dyskusyjne.Chłopaki doradzą tam na jakie suplementy się zdecydować.

    Aby trening był najbardziej skuteczny, dobrze jest to urozmaicać:
    http://www.zdrowiefit.pl/urozmaicenie-treningu/

    Tak wiec polecam zawsze łączyć trening siłowy z treningiem wytrzymałościowym.

Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37