Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 18

Wątek: Skrzywienie w lewo

  1. #1
    Junior Member
    Dołączył
    cze 2013
    Posty
    22
    Oznaczenia postów

    Skrzywienie w lewo

    Co sądzicie o tym skrzywieniu? Potrzebna operacja?
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9bb ... d1a92.html

  2. #2
    Senior Member
    Dołączył
    cze 2012
    Posty
    452
    Oznaczenia postów

    Re: Skrzywienie w lewo

    To wszystko zależy od partnerki , Musisz spróbować uprawiać seks a jak będziesz odczuwał ból, lub miał problemy to wtedy tak musisz mieć operację

  3. #3
    Senior Member
    Dołączył
    paź 2012
    Lokalizacja
    Gdynia
    Posty
    215
    Oznaczenia postów

    Re: Skrzywienie w lewo

    Tak jak kolega wyżej pochwa też nie jest idealnie prosta i możliwe że nie będziesz czuć bólu jednak gdybyś czuł to operacja jest wskazana.

  4. #4
    Senior Member
    Dołączył
    wrz 2007
    Posty
    108
    Oznaczenia postów
    Kolego Damiano, pisałeś że jesteś z okolic Rzeszowa. Nie zastanawiałeś się nad lek. Hubertem Kuźniarem. Czytałem, że wykonuje takie operacje. Mam też zamiar wybrać się na konsultację do niego...

  5. #5
    Junior Member
    Dołączył
    cze 2013
    Posty
    22
    Oznaczenia postów
    Tak, myślałem nad tym lekarzem. Wiem że operuje metodą Yachia. Wolę Rolanda Dadeja bo to jeden z najlepszych specjalistów w kraju. Wykonał już kilkadziesiąt takich operacji. Myśle że w przypadku takiej operacji nie ma co patrzeć na miasto. Po za tym on zakłada na osłonkę białkową szwy wchłanialne, które po ok 6 miesiącach rozpuszczą się w organizmie, i nie będzie śladu że coś było robione. Doktor Kuźniar zakłada zwykłe szwy, które zostają na całe życie. O dok. Kuźniarze dużo dobrego słyszałem na temat operacji stulejki. O korekcji skrzywień nikt się nie wypowiadał o Nim.

  6. #6
    Senior Member
    Dołączył
    wrz 2007
    Posty
    108
    Oznaczenia postów
    Właśnie najbardziej zastanawiający jest brak opinii na temat operacji korekcji skrzywień przeprowadzanych przed p. Kuźniara. Jeżeli umówię się do niego na wizytę to zdam relację jak to wygląda w Rzeszowie. Wiem na pewno, że przeprowadza te operacje w ramach NFZ. Kwestia nierozpuszczalnych szwów nie jest najgorszą sprawą. Ktoś z forum miał korektę wykonywaną za pomocą samych szwów i tragedii nie było.

  7. #7
    Senior Member
    Dołączył
    lut 2014
    Posty
    540
    Oznaczenia postów
    Cytat Zamieszczone przez Ktosek Zobacz posta
    Właśnie najbardziej zastanawiający jest brak opinii na temat operacji korekcji skrzywień przeprowadzanych przed p. Kuźniara. Jeżeli umówię się do niego na wizytę to zdam relację jak to wygląda w Rzeszowie. Wiem na pewno, że przeprowadza te operacje w ramach NFZ. Kwestia nierozpuszczalnych szwów nie jest najgorszą sprawą. Ktoś z forum miał korektę wykonywaną za pomocą samych szwów i tragedii nie było.
    Ja mialem. Jestem po 2 miesiacach juz z kawalkiem. W razie pytan piszcie

  8. #8
    Senior Member
    Dołączył
    wrz 2007
    Posty
    108
    Oznaczenia postów
    Cytat Zamieszczone przez Klaus1 Zobacz posta
    Ja mialem. Jestem po 2 miesiacach juz z kawalkiem. W razie pytan piszcie

    Kolega miał za pomocą szwów korektę, a mi bardziej chodziło o opinie do tym konkretnym lekarzu (Hubert Kuźniar) .

  9. #9
    Junior Member
    Dołączył
    cze 2013
    Posty
    22
    Oznaczenia postów

    Po operacj

    Witam. Jestem juz po operacji w szpitalu HCP w Poznaniu zabieg przeprowadzil dr. Dadej. Zabieg mialem miec w maju ale z pewnych powodow musialem go przeniesc na czerwiec. Nie bede opisywal jak ten zabieg wyglada bo na innym watku Tolek-banan dokladnie to opisal. Jak ktos ma pytania to chetnie odpowiem. Ja mam jedno do tych co sa po operacji i zazywali relanium aby znmiejszyc wzwody. Jak ten lek wam pomagal? Ja slyszalem ze jest slaby a dotego czlowiek czuje sie otumaniony, nie mozna prowadzic samochodu. Wiec nie wiem czy warto. Morze ma ktos dibry sposob aby zmniejszyc nocne wzwody

  10. #10
    Senior Member
    Dołączył
    lut 2014
    Posty
    540
    Oznaczenia postów
    Bralem relanium. Delikatnie oslabial wzwody. Co do sennosci to moze lekko uspokajal, ale i tak bierzesz jedna tabletke przed snem. Rano nie zauwazylem u siebie zadnych innych objaw, prowadzic bym sie nie obawial.

    A wzwodami bedziesz sie troche meczyl. Niestety jak to Belda mowil ze to co zakazane to sie bedzie snilo. Mi juz w szpitalu sie snilo ze jakas panienke obracam :P bol okropny no ale warto bylo pocierpiec potem pare tygodni...


    Tak wiec wzwodow nie unikniesz, bedziesz mial przyjemne sny ktore bedzie konczylo sie budzeniem przez bol penisa ... :P

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. Skrzywienie w lewo i wizyta u lekarza
    Przez oozy13 w dziale Skrzywienie prącia
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 26-02-14, 23:20
  2. Skrzywienie penisa w lewo.
    Przez asustekk w dziale Skrzywienie prącia
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 12-02-13, 14:49
  3. Skrzywienie w dól i w lewo
    Przez teh000 w dziale Skrzywienie prącia
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 12-02-12, 18:36
  4. Skrzywienie w górę i lewo ;/
    Przez VIeRI w dziale Skrzywienie prącia
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 26-06-11, 23:21
  5. w lewo i w dol foto
    Przez iceman123 w dziale Skrzywienie prącia
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 11-02-11, 23:01

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15