Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Wątek: Sex a stulejka

  1. #1
    Junior Member
    Dołączył
    lut 2014
    Posty
    4
    Oznaczenia postów

    Sex a stulejka

    Witam za pare dni mam zamiar mieć swój "pierwszy raz" jednak mam stulejke całkowita.Moja dziewczyna nalega więc podczas wzwodu załozylem prezerwatywe i było całkiem ok,nic mnie nie bolało i mogłem bez problemu ruszac penisem.Teraz mam pytanie do was czy stounek bedzie w miare przyjemny? PS.Prosze mnie nie namawiac na zabieg usuniecia ,ponieważ z powodow osobistych nie moge przez pare miesiecy miec operacji.Pozdrawiam i licze na normalne odpowiedzi.

  2. #2
    rem
    rem jest nieaktywny
    Junior Member
    Dołączył
    lut 2014
    Posty
    13
    Oznaczenia postów
    ja przez kilka lat w ten sposób żyłem i jeżeli się nie ponadrywasz no to luz. czekam aż mały się zagoi żeby przetestować go "normalnie"

  3. #3
    Senior Member
    Dołączył
    lut 2014
    Posty
    538
    Oznaczenia postów
    Cytat Zamieszczone przez Aras Zobacz posta
    Witam za pare dni mam zamiar mieć swój "pierwszy raz" jednak mam stulejke całkowita.Moja dziewczyna nalega więc podczas wzwodu załozylem prezerwatywe i było całkiem ok,nic mnie nie bolało i mogłem bez problemu ruszac penisem.Teraz mam pytanie do was czy stounek bedzie w miare przyjemny? PS.Prosze mnie nie namawiac na zabieg usuniecia ,ponieważ z powodow osobistych nie moge przez pare miesiecy miec operacji.Pozdrawiam i licze na normalne odpowiedzi.
    To w koncu uprawiales go czy nie? Mysle ze moze byc nieprzyjemnie - skora bedzie chciala sie odslonic, jak masz stulejke to nie mozesz jej zdjac, wiec zapewne poczujesz bol. Seks ze stulejka calkowitowa niestety ale nie moze byc w ogole przyjemny.

  4. #4
    Senior Member
    Dołączył
    paź 2012
    Lokalizacja
    Gdynia
    Posty
    215
    Oznaczenia postów
    Seks ze stulejką nie jest możliwy, Bądźmy poważni wolne ruchy którym towarzyszy silny ból nie można nazwać seksem, radziłbym poczekać nawet parę miesięcy nie żartuje, jeżeli ci pęknie wędzidełko to lecisz na stół operacyjny w trybie natychmiastowym, jeżeli dostaniesz załupka tak samo, w najgorszym razie kończy się na amputacji penisa, od ciebie zależy w jakich okolicznościach pójdziesz na stół czy po "seksie ze stulejką", czy jak będziesz przygotowany psychicznie na to wszystko.

  5. #5
    Junior Member
    Dołączył
    wrz 2009
    Lokalizacja
    Olsztyn
    Posty
    2
    Oznaczenia postów
    W gumce może nie koniecznie skóra będzie chciała się odsłonić ale będzie to wyglądać jak lizanie cukierka przez dwa papierki (napletek + gumka), bez gumki nawet się nie porywaj, pawel007007 napisał dlaczego

  6. #6
    Junior Member
    Dołączył
    lut 2014
    Posty
    4
    Oznaczenia postów
    Dzieki za odpowiedzi.Jesli bedzie mnie boleć powiem to mojej dziewczynie i zrozumie

  7. #7
    Member
    Dołączył
    sie 2010
    Posty
    87
    Oznaczenia postów

    Red face

    Jeżeli stulejka jest silnie zaciśnięta i nie można odsłonić nawet trochę żołędzia, to moim zdaniem nie będzie bolało podczas stosunku. Należy tylko pamiętać o odpowiednim nawilżeniu, czyli stopniowe ruchy zwiększające penetrację, a nie od razu pchanie na cały gwizdek. Po to w pochwie jest śluz, aby nie bolało. Jak nie nawilżysz członka i od razu wjedziesz na full, to czy masz stulejkę, czy nie to ból jest nieunikniony i obowiązkowo gra wstępna. Jak kobieta się nie podnieci, to nie będzie śluzu i będzie boleć. Z reguły jednak u wielu facetów w młodym wieku ma stulejkę, przy której można częściowo odsłonić żołądź. Przynajmniej w czasie zwisu, spoczynku. Napletek, to tkanka miękka i się rozciąga. Trzeba tylko trochę czasu po napinać (naciągać) go. Najlepiej w czasie zwisu odsłaniać żołądź i tak chodzić, uważając aby nie doszło do wzwodu. Ja tak miałem i się rozeszło. Jak odsłania się żołądź i nakłada spodenki, to odczuwamy dyskomfort. Żołądź jest bowiem bardzo wrażliwy i szorowanie nim podczas chodzenia powoduje nieprzyjemne odczucia, a nawet ból. To dobrze, bo zapobiega podnieceniu. Jeżeli u kogoś nie odsłania się cały żołądź w czasie wzwodu, a zsunie sobie napletek w czasie zwisu całkowicie i dojdzie do wzwodu, a nie zsunie się napletek, to może być nieprzyjemnie. Trzeba więc uważać i gdy tylko czujemy że dochodzi do wzwodu, to rękę w gacie i zsuwamy napletek. Po kilku nawet już dniach, może tygodniu problem powinien zniknąć. Jeżeli ktoś chce ten proces sobie przyśpieszyć, to może spróbować powiedzmy starać się chodzić z odsłoniętym żołądziem do połowy. Im bardziej jest naciągany napletek, wędzidełko, tym szybciej się wydłuża, ale trzeba też zachować zdrowy rozsądek i nie przesadzać. I jeszcze jedna ważna sprawa. Jak bawimy się członkiem, to wcześniej trzeba umyć ręce, bo jak dostanie się tam jakaś obca bakteria, to będziemy potem leczyli się latami na prostatę bez efektów oczywiście. Można sobie w innym temacie poczytać jak ludzie młodzi często muszą zapomnieć nie tylko o seksie, ale aby tylko przeżyć kolejny dzień. Ból jąder nie do wytrzymania, spuchnięte jak balony, nie można usiąść, wypić piwa, cały czas na antybiotykach aby móc żyć, a to powoduje grzybicę i oddech z ust jak u skunksa. Non stop co 20 minut w nocy biegać do ubikacji aby oddać kroplę moczu. Stulejka w porównaniu z prostatą, to pikuś. Zapewne niektórzy by chętnie wyrzekli się nawet seksu i chciało by mieć stulejkę by zapomnieć o prostacie i normalnie żyć. Nie będę się rozpisywał, można sobie poczytać - Zapalenie prostaty .
    Ostatnio edytowane przez BENEOFIS40 ; 19-03-14 o 14:51

  8. #8
    Member
    Dołączył
    kwi 2015
    Posty
    58
    Oznaczenia postów
    stosunek nie boli, tylko odczuwasz mniejsze doznania !

  9. #9
    Senior Member
    Dołączył
    gru 2014
    Posty
    1,480
    Oznaczenia postów
    Uknob w chuja tniesz jak maly kazio! Tu napisales ze jeszcze tego nie robiles a w innym poscie ze jebiesz ile wlezie i ze kiedys miales stuleje ale juz sie jej pozbyles. No i co post reklamujesz te gowniana strone datezone. Spierdalaj z tym spamem kmiocie!

  10. #10
    Senior Member
    Dołączył
    lut 2014
    Posty
    538
    Oznaczenia postów
    Co to za seks za stulejka? Przeciez doznania sa dzieki stymulacji grzyba, a on jest podczas stulejki schowany. Wiec?...

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37