Strona 1 z 33 12311 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 325

Wątek: Pytania po.

  1. #1
    Member
    Dołączył
    sie 2008
    Posty
    83
    Oznaczenia postów

    Pytania po.

    3 dzien po zabiegu. Napletek troche odslania zoladz, lekarz mowil zebym naciagnal na zoladzia, ale mam calego obolalego i nie wyobrazam sobie bo boli bardzo.
    1.Czy moge narazie tego nie robic?
    2Czy zamiast prysznica w 3 dzien moge wymoczyc penisa w wodzie czystej?
    3. Kiedy przestanie byc tak obolaly penis :?

    prosze o szybka odpowiedz.

  2. #2
    Member
    Dołączył
    sie 2008
    Posty
    83
    Oznaczenia postów
    prosze was o pomoc.
    mambardzo opuchnietgo i krew caly czas na opatrunku jestem 4 dni po zabiegu a wydaje mi sie ze jest coraz gorzej nspiszcie cos a nie bardzo moge chodzic kluje mnie caly czas

  3. #3
    Member
    Dołączył
    paź 2008
    Posty
    34
    Oznaczenia postów
    Stary głowa do góry ja jestem 5 dzień po zabiegu i tez nie mam za wesolo mam oponke dosc duzo i cala zoładz na wierzchu i jakos zyje naciagam troche i oby do przodu Pozdro

  4. #4
    Member
    Dołączył
    sie 2008
    Posty
    83
    Oznaczenia postów
    No dobra, ja mam caly czas krew, przykleja mi sie opatrunek do rany pod napletkiem, boli jak cholera. Pozatym nie zsuwa mi sie napletek, mam taka czarna obramowke nie wiem czy to ok.

  5. #5
    Member
    Dołączył
    paź 2008
    Posty
    34
    Oznaczenia postów
    o kurde to rzeczywiscie ... wiesz pomoglbym Ci ale nie wiem co napisac niech inni sie wypowiedza moze daj fotke ale jesli chodzi o to ze opatrunek Ci sie przyklei do rany to polej rivanolem kilka razy az troche zmiekczeje i sprobuj oderwac

  6. #6
    Member
    Dołączył
    sie 2008
    Posty
    83
    Oznaczenia postów
    A jak poleje rivanolem to bedzie mnie pieklo? tak jak woda utleniona bo jak bedzie mnie bolec to nie wiem. Ogolnie boli mnie strasznie ze jasna cholera kuje i nei moge normalnie chodzi a 4 dzien to powinienem chyba ju znormalnie funkcjonowac. Tak z waszych opowiesci widac nie wiem co jest grane nic sie nie zgadza, a noce to piekło.

  7. #7
    Member
    Dołączył
    paź 2008
    Posty
    34
    Oznaczenia postów
    po rivanolu nic Ci nie bedzie to jest zwyczajna woda nie jest na spirytusie itp wiec nie powinno piec ja tam penisa lalem rivanolem zaraz na 2 dzien po zabiegu ... wiesz u mnie noce tez nie sa takie eleganckie to jest tzw spanie na czujce ale ogólnie juz czuje sie lepiej mnie tez szwy kłują i swędzą ze wytrzymac nie moge

  8. #8
    Member
    Dołączył
    sie 2008
    Posty
    83
    Oznaczenia postów
    Witam. Mam caly czas naciagniety napletek na zoladz, czy musze sciagnac go w dol skoro nie wyobrazam sobie tego. Ciagle mam krew pod napletkiem i przykleja mi sie do opatrunku nie wiem czy jest i czy zejdzie mi napletek z zoladzi w wzwodzie, mam wrazenie ze schranili mi robote ;(

  9. #9
    Member
    Dołączył
    paź 2008
    Posty
    34
    Oznaczenia postów
    stary z tym napletkiem to jak tam chcesz ja mam caly zsunięty i głowka na wierzchu i jakoś chodze opatrunek tez mi sie przykleja od spodu i troche rwie jak sciagam ufff... a jak to wszystko mnie kłuje LOL i swedzi jak cholera tez nie wiem co robic ja tez we wzwodzie nie probowalem naciagac poki co to tak w spoczynku ale chyba nie bedzie problemu ale grunt to to zeby troche ta skorke ruszac tak mi sie wydaje ... dajmy sobie czasu moze bedzie lepiej Pozdrawiam

  10. #10
    Junior Member
    Dołączył
    paź 2008
    Lokalizacja
    Górny Śląsk
    Posty
    5
    Oznaczenia postów
    Dacie radę chłopaki!! Ja jestem 16 dzień po zabiegu i z dnia na dzień jest coraz lepiej Trochę cierpliwości,a będzie coraz lepiejPowodzenia!!

Strona 1 z 33 12311 ... OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. Pytania
    Przez Damien w dziale Po zabiegu
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 12-09-13, 20:20
  2. Pytania po zabiegu.
    Przez BiednyMisiek w dziale Krótkie wędzidełko
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 28-07-13, 19:23
  3. 3 dni po zabiegu. Pytania
    Przez zot w dziale Po zabiegu
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 25-02-13, 21:17
  4. Pytania
    Przez mati21 w dziale Po zabiegu
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 11-08-12, 18:50
  5. 3 tyg. po. Pytania
    Przez hiszpan1993 w dziale Po zabiegu
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 07-11-11, 19:58

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37