Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Wątek: Przerażający problem

  1. #1
    Junior Member
    Dołączył
    gru 2010
    Posty
    9
    Oznaczenia postów

    Przerażający problem

    Panowie wydawało mi się że u mnie jest już wszystko ok ale jednak sie myliłem, zabieg miałem 6 grudnia, sex uprawiam od 30 grudnia, kąpiel biore takze od 30 grudnia, od 3 dni czyli prawie miesiąc od zabiegu pojawiło się swędzenia na członku,ściągłem napletek do konca i zobaczylem cos czego napewno nie powinno byc, taka buła, jakas narosc, ponizej przesylam zdjecia, boje sie ze to moglo powstac z braku odpowiedniej higieny, nigdy nawet po stosunku nie sciaglaem calego napletka aby umyc głowke bo sie balem po zabiegu, mam konsultacje w czwartek ale boje sie czekac tydzien Przepraszam za jakosc ale robione telefonem oraz za rozmiar ale nie potrafie zmniejszyc z przerazenia.
    Co o tym sądzicie? bede zyl?



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us


  2. #2
    Junior Member
    Dołączył
    gru 2009
    Lokalizacja
    Rzeszow
    Posty
    26
    Oznaczenia postów
    Zrobila Ci sie oponka.
    Zostaw wacka w spokoju ! A zejdzie.
    Poczekaj z 2-3 miesiace az sie wszystko ladnie zagoi.
    Mocz wacka w cieplym rumianku 2 dziennie jak mozesz i
    trzymaj go w gorze a bedzie dobrze.

  3. #3
    Member
    Dołączył
    lis 2010
    Posty
    80
    Oznaczenia postów
    zdjecia slabej jakosci i nie za dobrze widac, ale wyglada mi to na opuchliznę pooperacyjną/oponkę chyba?

  4. #4
    Junior Member
    Dołączył
    gru 2010
    Posty
    9
    Oznaczenia postów
    Dzieki za wsparcie, ale mozecie mi wyjasnic od czego jest to swędzenie?

    Jutro porobie zdjecia zwyklym aparatem, bedą napewno bardziej wyrazne i wkleje je tutaj

  5. #5
    Senior Member
    Dołączył
    sty 2009
    Posty
    274
    Oznaczenia postów
    Cytat Zamieszczone przez pikinier
    Poczekaj z 2-3 miesiace az sie wszystko ladnie zagoi.
    Mocz wacka w cieplym rumianku 2 dziennie jak mozesz i
    trzymaj go w gorze a bedzie dobrze.
    Bzdura!

    Najlepiej idz do lekarza, moze Ci da jakies rady, zeby to uciskac, zeby splywalo w dol pracia. Serio, idz do lekarza On Ci poradzi, nie zwlekaj z tym, bo im wczesniej od zabiegu tym lepiej.

  6. #6
    Junior Member
    Dołączył
    gru 2010
    Posty
    9
    Oznaczenia postów
    kontrole mam za 4 dni wiiec do tej pory poczekam,mam nadzieje ze to nic powaznego, napewno opisze co i jak.

  7. #7
    Junior Member
    Dołączył
    gru 2009
    Lokalizacja
    Rzeszow
    Posty
    26
    Oznaczenia postów
    Cytat Zamieszczone przez Agrafix
    Cytat Zamieszczone przez pikinier
    Poczekaj z 2-3 miesiace az sie wszystko ladnie zagoi.
    Mocz wacka w cieplym rumianku 2 dziennie jak mozesz i
    trzymaj go w gorze a bedzie dobrze.
    Bzdura!

    Najlepiej idz do lekarza, moze Ci da jakies rady, zeby to uciskac, zeby splywalo w dol pracia. Serio, idz do lekarza On Ci poradzi, nie zwlekaj z tym, bo im wczesniej od zabiegu tym lepiej.
    Mialem tak samo jak on, moze jeszcze gorzej.
    Robilem tak jak pisalem wyzej i pomoglo.
    Dalem Ci swoja rade, co mi podzialalo.

    Ale skoro wiecie lepiej

  8. #8
    Senior Member
    Dołączył
    sty 2009
    Posty
    274
    Oznaczenia postów
    Sory, ale ten rumianek mnie po prostu rozsmieszyl.
    Aczkolwiek zwracam honor, kazdy chce pomoc, trzeba doradzac jak sie potrafi. Ja znowoz mialem inny przypadek i mam swoje przemyslenia. Nawet kazdy lekarz by mu inaczej radzil

Podobne wątki

  1. Przerażający problem
    Przez daniel111 w dziale Stulejka
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 16-01-11, 15:59

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35