Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Wątek: Proszę o poradę

  1. #1
    Junior Member
    Dołączył
    lip 2015
    Posty
    1
    Oznaczenia postów

    Proszę o poradę

    Mam 15 lat. (To tak z góry) Ehhh... Ciężko to nazwać... Otóż tak, miałem krótkie wędzidełko, zabieg robiony w środę, nie wiem dokładnie, miałem mieć podcinane (wydluzane?) wędzidełko, w końcu mam usunięte chyba, no ale go nie ma, więc chyba tak wszystko git itd, itp. Chodzi o to ze miałem 4 szwy, 1 mi sam zeszedł? Tzn tak... W miejscu wedzidelka mam takie białe cos taki paseczek w którym miałem szew, szew był owinięty tym białym czymś i zwinął się w kłębek, wiec go tak leciutko oderwalem, ponieważ był połączony malutka niteczka, i mam taki problem, ponieważ jeden szew wrosl mi w napletek od strony wedzidelka, i mam pytanie czy on zniknie ( rozpusci się?) 2 zostały. A tak wgl w piątek na kontroli urolog powiedział, ze one mi "odpadna", wtedy tego nie zrozumiałem ale chyba chodzi o to samo jak z tym klebkiem, prawie codziennie boli mnie George podczas porannej erekcji.... Zostanie tak długo? Jak długo rozpuszczaja się szwy?

    Przepraszam za: chaotycznosc, interpunkcji, ortografię, spójność i estetycznosc teksu, ale pisze z telefonu i w pewnym momencie odechcialo mi się pisac ladnie, a i tak każdy wie co jest tutaj napisane... Pisze to juz 20 minut, jest godzina 1. Wybaczcie jeśli dotrwaliscie do tego momentu...

  2. #2
    Senior Member
    Dołączył
    lut 2014
    Posty
    540
    Oznaczenia postów
    Wiesz po takim opisie to cholera wie...

    Moze byc wszystko git a moze rzeczywiscie cos sie stalo. Bez zdjecia bedzie ciezko pomoc. Ale pewnie wszystko gra, to poczatek, poboleje do tygodnia, szwy 2-3 tyg i powinny wypasc.

Podobne wątki

  1. Proszę o pomoc!
    Przez michail5 w dziale Krótkie wędzidełko
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 07-02-14, 00:12
  2. Proszę o rady
    Przez ziomek12 w dziale Po zabiegu
    Odpowiedzi: 35
    Ostatni post / autor: 13-02-13, 11:43
  3. po zabiegu , proszę o poradę
    Przez blackpeter w dziale Po zabiegu
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 10-05-11, 17:02
  4. 3 doby po plastyce - zdjęcia i prośba o poradę
    Przez MariuszK w dziale Po zabiegu
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 05-03-11, 16:51
  5. Proszę o pomoc
    Przez Problemiasty10 w dziale Krótkie wędzidełko
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 30-08-10, 23:10

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34