Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Wątek: Problem ze wzwodem

  1. #1
    Member
    Dołączył
    lip 2017
    Posty
    50
    Oznaczenia postów

    Problem ze wzwodem

    Mam problemy ze wzwodem. Dokładnie to w ogóle go nie ma. Co mogę z tym zrobić?

  2. #2
    Junior Member
    Dołączył
    sie 2016
    Posty
    12
    Oznaczenia postów
    Wypróbować ziołowych środków. Na razie na pewno wstrzymałbym się z viagrą ponieważ tak naprawdę nie ma ona dobrego wpływu na nasze zdrowie. Jeśli masz możliwość zastosowania ziołowych leków to proponuję spróować.
    Polecanym obecnie przez lekarzy seksuologów środkiem jest Cum on - zawiera same ziołowe składniki ale w wielu przypadkach jest bardzo skuteczny. Bierzesz jedną tabletkę dziennie.

  3. #3
    Member
    Dołączył
    lip 2017
    Posty
    50
    Oznaczenia postów
    Gdzie można zamówić te tabletki? I jaki jest konkretny ich skład?
    Nie chciałbym na początku truć się od razu jakimiś chemicznymi lekami. Wolałbym właśnie coś ziołowego ale za bardzo nie wiem co spróbować.

  4. #4
    Senior Member
    Dołączył
    wrz 2017
    Posty
    294
    Oznaczenia postów
    Czy coś Cię boli? Krocze, pośladki?

  5. #5
    Junior Member
    Dołączył
    maj 2019
    Posty
    1
    Oznaczenia postów
    Mi lekarz przepisał Navitin ale jeszcze nie brałem go i nie wykupilem.

  6. #6
    Junior Member
    Dołączył
    sie 2016
    Posty
    12
    Oznaczenia postów
    O skład się nie obawiaj. Są to głównie zioła tak więc nie musisz sie obawiać,że coś Ci to zaszkodzi bo na pewno nie powinno. Stosunek po tym jest o ok 30 minut dłuższy.Masz również mocniejsze doznania. Nie wiem czy można dostać w aptece, ale na pewno można dostać w sklepach internetowych.

  7. #7
    Member
    Dołączył
    lip 2017
    Posty
    50
    Oznaczenia postów
    Rozumiem . Czy efekt jest już od 1 tabletki? Środek ma podobne działanie jak viagra? Sam zastanawiałem się nad niebieskimi tabletkami ale wolałbym jednak na razie ich nie brać.

  8. #8
    Senior Member
    Dołączył
    gru 2014
    Posty
    1,857
    Oznaczenia postów
    Daj spokoj. Dziala jak wszystkie gowniane suplementy diety. Na wszystko suplement. Naklepiej nie żryj nic innego tylko tabletki i bedziesz zdrowy jak ryba. Na tym forum pelno jest kont co jedynie o czym sie udzielaja to o lekach na powiększenie na potencję na (w sumie wszystko co ludzie spytaja) po czym oczywiście oni to używają bądź uzywali i jest swietne niesamowite i do tego standard tekst - kobieta wzniebowzieta długością gruboscia czasem.
    Przeważnie schemat takiego konta to pierw pytanie o dany lek czy dziala jak dziala, a kurna po miesiącu juz specjalista od danego produktu i wie o nim wszystko wlacznie z tym ze stosuje od roku i efekty super. Efekt od 1 tabletki? Wierzysz ze 1 miligram kilku ziół zadziala jak chemia sildenafilu czy innego srodka na impotencje?

  9. #9
    Junior Member
    Dołączył
    sie 2016
    Posty
    12
    Oznaczenia postów
    No niezupełnie. Viagra daje działanie po jednej tabletce, praktycznie natychmiastowe, jednak w przypadku tych tabletek trzeba trochę dłużej poczekać na działanie. Chociaż to również będzie zależało od organizmu. Bo jedna osoba pobierze sobie ten cum on 3 dni i zobaczy róznicę druga powiną zobaczyć na tydzień .Ale dzialanie tabletek jest stałe i co ważne nie powodują uzależnienia jak viagra. A i radziłbym sobie jeszcze zbadać hormony. W wielu przypadkach zaburzenia erekcji są spowodowane przez nieodpowiednie działanie hormonów. Może masz niedobór testosteronu.

  10. #10
    Senior Member
    Dołączył
    wrz 2017
    Posty
    294
    Oznaczenia postów
    A może coś rozkurczowego. Np aminek egipski. Rozluźnia wszystko w miednicy.

Podobne wątki

  1. Problem z pełnym wzwodem
    Przez jachuzdw w dziale Zaburzenia erekcji
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 12-12-18, 10:39
  2. Problem z wzwodem
    Przez legionista145 w dziale Zaburzenia erekcji
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 03-08-16, 07:53
  3. Problem ze wzwodem
    Przez MarekPol w dziale Zaburzenia erekcji
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 05-11-14, 05:27
  4. Problem ze wzwodem podczas stosunku.
    Przez Trollface w dziale Zaburzenia erekcji
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 05-08-12, 02:14
  5. Problem ze wzwodem!!!
    Przez qaziu w dziale Po zabiegu
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 01-05-11, 13:48

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40