Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Wątek: Problem ze wzwodem!!!

  1. #1
    Junior Member
    Dołączył
    kwi 2011
    Posty
    3
    Oznaczenia postów

    Problem ze wzwodem!!!

    Ostatnio stało sie ze mną coś dziwnego, otóż- nie chce mi stać. To znaczy nie chce mi stawać samoistnie w sytuacjach intymnych. Muszę sie sam stymulować. Co sie ze mną dzieje?!

  2. #2
    Junior Member
    Dołączył
    kwi 2011
    Posty
    8
    Oznaczenia postów
    jak dlugo jestes po zabiegu? jaki to byl zabieg? podejrzewam, ze wszystko wroci do normy, potrzebujesz troche czasu jesli byl dosc niedawno, albo wlasna kobieta przestala Cie podniecac ;p

  3. #3
    Junior Member
    Dołączył
    kwi 2011
    Posty
    3
    Oznaczenia postów
    Jestem po zabiegu obrzezania całkowitego 18 dni. Wcześniej mi stawał nawet jak szwy jeszcze były.. po ok 12 była masturbacja i było ok, a teraz lipa.

  4. #4
    Senior Member
    Dołączył
    paź 2007
    Lokalizacja
    Warszawa
    Posty
    501
    Oznaczenia postów
    Wyluzuj. Pewnie trochę psychika po zabiegu robi swoje. Po 100% zagojeniu wszystko będzie OK. Jeżeli po stymulacji stoi, to znaczy że jest OK, jeżeli wzwód był by całkowicie niemożliwy to wtedy miał byś powód do zmartwień. Podobno najprostszym sposobem sprawdzenia ewentualnych problemów z potencją jest obserwowanie porannych wzwodów. Jeżeli są to znaczy że wszystko jest OK tylko problem leży w głowie.

Podobne wątki

  1. Problemy ze wzwodem podczas pierwszego razu - 10 porad
    Przez anonimowystul w dziale Zaburzenia erekcji
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 15-10-15, 20:56
  2. Problem ze wzwodem
    Przez MarekPol w dziale Zaburzenia erekcji
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 05-11-14, 06:27
  3. Problem ze wzwodem podczas stosunku.
    Przez Trollface w dziale Zaburzenia erekcji
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 05-08-12, 03:14
  4. Problemy ze wzwodem i wytryskiem spermy
    Przez weteran w dziale Zaburzenia erekcji
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 01-06-12, 12:20
  5. Problemy ze wzwodem i wypadającymi włosami na głowie
    Przez relaxo w dziale Zaburzenia erekcji
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 04-03-12, 12:30

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37