Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Wątek: Problem z wzwodem

  1. #11
    Junior Member
    Dołączył
    maj 2016
    Posty
    6
    Oznaczenia postów
    Mam albo raczej miałem dokładnie to samo. Często zanim nie wezmę do ręki i nie podziałam to nic. No chyba oprócz porno, ale podczas porno mi opadał. Mam to już od roku i oto co zrobiłem: ograniczyłem porno, bardzo mało kawy i nie przejmowanie się niczym. Dodam że byłem na kobiecie i było słabo. I tak, częsta masturbacja zwłaszcza do porno wg mnie głównie to powoduje. Ja oglądałem regularnie porno prawie codziennie po kilka razy dzień w dzień lub na tydzień i to jest nadmiar i nienaturalne. Doszło jeszcze podwyższone ciśnienie i puls po kawie co też zaburza. Zacząłem brać permen king i bardzo on pomaga. Mam wzwody i to długie i bardzo silne jak są fajne kobiety w autobusie a rok temu prawie żadnych tylko przy porno. Miałem też traumatyczne przeżycia rok temu. Nic się nie przejmować - wytworzyć pozytywny stan i te powyższe wziąć pod uwagę i sprawdź co będzie. Idę na kobietę na dniach i stestuję. Nie opada mi już przy porno i często staje sam jak fantazjuje o kobietach. Porno wytwarza inną perspektywę i trzeba się przestawić na kobiety w realu i ewentualnie raz dwa na tydzień dwa obejrzeć.

  2. #12
    Junior Member
    Dołączył
    maj 2016
    Posty
    6
    Oznaczenia postów
    serio to robie przerwy 2 3 4 dni bez porno i teraz sam staje przy fantazjach. dodatkowo moj stan nie wpływa już na wzwód. czy dobrze czy źle mi staje. przypomnij sobie że to coś na odegnanie złych myśli i odreagowanie. i myśląc tak i czujac mam znowu dużo wzwodów a nie że jestem ideałem bo nim nie jestem i po to mi seks żebym wyluzowal i odreagował a nie zdobywca po porno. samo przyjdzie i głowa do góry

  3. #13
    Junior Member
    Dołączył
    cze 2016
    Posty
    1
    Oznaczenia postów
    Kurczę, chyba prawie każdego to dotyka, nie ma co się przejmować. Probować na różne sposoby znaleźć, co akurat Ci pomoże i już. Ja się po ociąganiu zgodziłem zażywać FalumanForte, który moja żona kupiła w aptece bez recepty, taki ziołowy. No i on jest też ogólnie na wzmocnienie. Powiem wam, że jest w porządku, już przyzwyczaiłem się to brać i wolę tak, niż na 5 minut przed seksem.

  4. #14
    Junior Member
    Dołączył
    maj 2016
    Posty
    6
    Oznaczenia postów
    Ok. Nie piję kawy od miesiąca i już nie mam problemu, a przynajmniej tak myślę. Okazuje się też bowiem, że kawa wypłukuje cynk, wapń i magnez i to może zaburzać wzwód plus stres po kawie. Mogę tyle ile chcę i nie robię żadnych przerw. Pomogła też zmiana stylu życia i podejścia o czym pisałem powyżej

  5. #15
    Junior Member
    Dołączył
    mar 2015
    Posty
    29
    Oznaczenia postów
    Na mnie obecnie najlepiej działają tabletki Man tabs. Coś w desen viagry . Czyli przyjmuje się jedną tabletkę i penis powinien stanąć. Z każdą kolejną tabletką działanie jest lepsze i dłuższe z tego co zauwazyłem. Jeszcze niezłe są tabletki Cum on. Dzialanie jest nieco inne bo przyjmuje sie je przez dłuższy okres. Za to daje efekty na o wiele dłużej.

  6. #16
    Junior Member
    Dołączył
    lut 2015
    Posty
    16
    Oznaczenia postów
    Cum on faktycnzie są skuteczne chociaż trzeba je brać przez dłuzszy czas. Przy krótkiej kuracji efektu nie ma duzego Co innego man tabs, które efekt dają praktycznie taki sam jak viagra a pozbawione są efektów ubocznych jak to bywa w przypadku słynnych niebieskich tabletek. Ja byłem zadowolony z przyjmowania. Trzeba jednak być systematycznym.

    Man tabs to efekt natychmiastowy. Tak jak viagra.

  7. #17
    Member
    Dołączył
    sty 2016
    Posty
    40
    Oznaczenia postów
    Czyli rozumiem,że w przypadku man tabs bierzesz tabletkę i potem możesz uprawiać seks? Jaki czas przed stosunkiem trzeba przyjąć tabletkę? I jeszcze jedno pytanie. Czy organizm nie przyzwyczaja się do tych tabletek? Slyszałem,zę od viagry można sie uzależnić oraz potem już działąnie nie jest takie dobre ( ten fakt własnie mnie odrzuca od viagry pomimo tego,ze mam lekkie prolemy z erekcją). Jak jest w przypadku takich ziołowych?

  8. #18
    Junior Member
    Dołączył
    lut 2015
    Posty
    16
    Oznaczenia postów
    Dokłądnie tak to działa. Z tym,ze efekt się utrzmuje dłuzej przy następnych tabletkach. W przeciwieństwie do viagry również nie powoduje uzależnienia bo tak jak już pisałem jest to ziołowy środek. Nie ma efektów ubocznych. Wiadomo,ze nie będzie działał na każdego. Tak jest jednak praktycznie ze wszystkim ( ze wspomniana viagrą równie).

    Musiałbyś sam sobie to wypróbować.

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne wątki

  1. Problem ze wzwodem
    Przez MarekPol w dziale Zaburzenia erekcji
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 05-11-14, 05:27
  2. Problem ze wzwodem podczas stosunku.
    Przez Trollface w dziale Zaburzenia erekcji
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 05-08-12, 02:14
  3. Problemy ze wzwodem i wytryskiem spermy
    Przez weteran w dziale Zaburzenia erekcji
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 01-06-12, 11:20
  4. Problemy ze wzwodem i wypadającymi włosami na głowie
    Przez relaxo w dziale Zaburzenia erekcji
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 04-03-12, 11:30
  5. Problem ze wzwodem!!!
    Przez qaziu w dziale Po zabiegu
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 01-05-11, 13:48

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34