Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Wątek: Problem z oddawaniem moczu.

  1. #1
    Junior Member
    Dołączył
    lut 2014
    Posty
    1
    Oznaczenia postów

    Problem z oddawaniem moczu.

    Siema!
    Mam 12 lat. Zabieg usunięcia stulejki miałem w grudniu. Od tamtej pory mam problem z oddawaniem moczu, w sensie nie sikam prostym strumieniem, tylko takim rozproszonym jakby (jakby to ująć) wytrysk moczu szedł z kilku miejsc w różne strony. Mam nadzieję, że każdy wie o co mi chodzi. Czasami jest tak jak opisałem, a czasami zupełnie normalnie. Co może być tego powodem ? Czy może potrzeba po prostu czasu i wszystko wróci do normy.

    Pozdrawiam

  2. #2
    Senior Member
    Dołączył
    mar 2010
    Posty
    1,293
    Oznaczenia postów
    Ja też po zabiegu miałem z tym problem i przed kilkanaście dni sikałem na siedząco bo inaczej się nie dało. Z czasem strumień się unormował i teraz jest ok. U ciebie też powinno wszystko wrócić do normy, ale jakbyś nie widział przez dłuższy okres poprawy to trzeba z tym iść do specjalisty.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36