Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 16

Wątek: Problem z erekcja

  1. #1
    Junior Member
    Dołączył
    paź 2017
    Posty
    2
    Oznaczenia postów

    Problem z erekcja

    Witajcie,

    Od jakiegos czasu potykam sie z zaburzeniami erekcji. Mam 23 lata i stala partnerke (jest to moja pierwsza partnerka z ktora mam kontakt seksualny). Gdy dochodzi do stosunku to maly stoji przez pierwsze 30 sekund a potem opada i juz nie staje nawet z moja pomoca. Probowalem nawet stosunku po zazyciu tabletki MaxOn Active lecz i to nie pomoglo. Chwile po rozpoczeciu stosunku maly upadl

    Podczas gry wstepnej maly zawsze po chwili staje bez zadnych problemow. Podczas seksu oralnego lub przy "robotkach recznych" ladnie stoji caly czas i nie opada lecz gdy juz dochodzi do stosunku to opada. Poranne wzdowy mam ale nie codziennie. To samo z wzwodami w ciagu dnia, tez sa ale nie codziennie i moze raz / dwa razy na dzien. Odzywiam sie raczej jak normalnie. Nie pale i alkohol pije okazyjnie. Gram w pilke nozna raz lub dwa razy w tygodniu. Lubie sie masturbowac i kiedys robilem to dosc czesto (praktycznie codziennie) lecz teraz ograniczam sie do max jednego lub dwoch razy na tydzien.

    Jak myslicie co moze byc nie tak? Czy to jest w mojej glowie? Zaznacze ze stosunku probowalismy juz 3 razy i za kazdym razem byl ten sam problem. Teraz boje sie ze za kazdym razem gdy ona bedzie chciala to mi znow opadnie i ja zawiode.

  2. #2
    Senior Member
    Dołączył
    gru 2014
    Posty
    1,265
    Oznaczenia postów
    W glowie. Strach ze nie wypali. Myslisz by stal i klops.

  3. #3
    Junior Member
    Dołączył
    paź 2017
    Posty
    2
    Oznaczenia postów
    Dzieki za odpowiedz. A czy to normale ze nawet z tabletka nic z tego nie wychodzi? I moze znacie jakies sposoby zeby sie tego strachu pozbyc przy nastepnym stosunku?

  4. #4
    Senior Member
    Dołączył
    gru 2014
    Posty
    1,265
    Oznaczenia postów
    Tak normalne. Tabletka pomaga przy problemach z ukrwieniem. Jak wezmiesz tabletke a nie dojdzie do inicjacji to i chuj stac nie bedzie. Dlatego wszystko siedzi w glowie. Strwsujesz sie by stal i wlazl w pochwe i wtedy dupa. Sam mowiesz ze przy pracach recznych nie ma problemu.

  5. #5
    Junior Member
    Dołączył
    wrz 2017
    Posty
    7
    Oznaczenia postów
    Jest dokladnie tak jak mowi dieselpower. Musisz sie wyluzowac, nie kazdemu zawsze staje i wiek nie ma tu nic do rzeczy. stresujesz sie i nic z tego nie wychodzi, czasami tak jest

  6. #6
    Junior Member
    Dołączył
    paź 2017
    Posty
    4
    Oznaczenia postów
    Cytat Zamieszczone przez Roadrunner Zobacz posta
    Jest dokladnie tak jak mowi dieselpower. Musisz sie wyluzowac, nie kazdemu zawsze staje i wiek nie ma tu nic do rzeczy. stresujesz sie i nic z tego nie wychodzi, czasami tak jest
    Ja też miałem podobny problem :/ Do lekarza nie chciałem iść, bo na pewno jakiś sildenafil by mi dał co by mi pomógł tylko doraźnie. Postaraj się wyluzować, porozmawiaj o tym z partnerką, że to jest pewnie źródło Twojego problemu, żeby też Ci w tym pomogła. Bo to na pewno stresująca sytuacja dla Was oboje. A może jest coś co zwiększa Twój popęd? Mnie się bardziej chce po sporcie albo po jointcie (wiem, trochę nielegalne No jak to nie pomoże to może zacznij się też suplementować jakimś dobrym preparatem? A jak nie to wizyta u seksuologa albo psychologa?

    Powodzenia!

  7. #7
    Junior Member
    Dołączył
    kwi 2014
    Posty
    22
    Oznaczenia postów
    A nie lepiej jest wypróbować sobie na poczatku czegoś lżejeszego a nie od razu iść do lekarza po sildenafil? Sildenafil nie jest taki cudowny. Wprawdzie w wielu przypadkach pomaga. Tutaj nie zaprzeczę ale ma również swoje działania niepożądane:
    uzależnia
    głowa po nim boli ( miałem okres eksperymentów i tak mnie głowa nawalała,że nie mogłem wytrzymać)
    oraz leczy jedynie objawy
    Wypróbuj sobie na początku man tabs. Jest to zamiennik sildenafilu. Bez recepty. Jak nie pomoże to będziesz zastanawiał sie nad czymś mocniejszym.

  8. #8
    tik
    tik jest nieaktywny
    Member
    Dołączył
    paź 2016
    Posty
    42
    Oznaczenia postów
    Muszę tutaj poprzeć kolegę powyżej. Jak dopadły mnie takie problemy to myślałem podobnie czyli dajcie mi jakieś tabletki. Byle jakie tylko aby zadziałały. Man tabs jak najbardziej. Trochę drogie, ale za to myślę,że mają najlepsze i najmocniejsze działanie wśród wszystkich tabletek z jakimi się spotkałem.

  9. #9
    Member
    Dołączył
    sty 2016
    Posty
    50
    Oznaczenia postów
    A znajdę je w aptece?

  10. #10
    tik
    tik jest nieaktywny
    Member
    Dołączył
    paź 2016
    Posty
    42
    Oznaczenia postów
    Raczej tylko przez internet ( przynajmniej sam w aptece nie widziałem).

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. Czy to problemy z erekcja?
    Przez nowy23 w dziale Zaburzenia erekcji
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 12-07-17, 16:39
  2. Niepelna erekcja
    Przez kobieta_zatroskana w dziale Zaburzenia erekcji
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 16-07-14, 19:58
  3. ćwiczenia a erekcja
    Przez nyboy w dziale Po zabiegu
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 28-10-12, 03:59
  4. 2 tyg po zabiegu ..erekcja
    Przez stig w dziale Po zabiegu
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 06-06-11, 20:48
  5. Pełna, niepełna erekcja.
    Przez DRose1 w dziale Inne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 29-01-11, 13:06

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35