Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Wątek: Problem który niszczy wszystko

  1. #1
    Junior Member
    Dołączył
    mar 2019
    Posty
    4
    Oznaczenia postów

    Problem który niszczy wszystko

    Witam jestem 6dni po zabiegu obrzezania niby całkowitego chodź w spoczynku bym się kłócił ale do rzeczy mam pewien problem nawet niewiem jak to nazwać
    Wysyłam zdjęcie:
    https://imgur.com/QNlZrXs
    Gdy ściągam skórę na dół robi się płaski i nie przeszkadza

    Psuje mi wszystko ponieważ poszerza mi całą linię szwów
    Ostatnio edytowane przez Puffin ; 06-03-19 o 00:13

  2. #2
    Member
    Dołączył
    lip 2018
    Posty
    53
    Oznaczenia postów
    To chyba zwykła opuchlizna, z czasem powinna zniknąć.

Podobne wątki

  1. 5 suplementów na erekcję, który?
    Przez Mendi123 w dziale Inne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 23-01-19, 00:04
  2. Czy wszystko ok?
    Przez pleman21 w dziale Krótkie wędzidełko
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 14-03-17, 21:38
  3. Stulejka i lekarz, który mnie zbywa
    Przez seboss w dziale Stulejka
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 16-01-12, 16:25
  4. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 20-11-11, 18:25

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38