• Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Co doradzacie? Jestem zielony w temacie.

pixel

New member
witajcie
mam 21 lat i problem jak wielu przede mna ;)
w stanie spoczynku bez problemu moge odslonic zoledzia, za to w stanie wzwodu jest troszke gorzej.
moge go wtedy czesciowo zdjac i kiedys jak sie uparlem to zdjalem caly ale bylo to lekko bolesne.
do tej pory radzilem sobie z tym ale czuje ze nie jestem przez to zadowolony z siebie w sytuacjach lozkowych. mogloby byc lepiej i nie czulbym tego dyskomfortu ze mam ten problem.
sytuacja wyglada tak, ze ja pracuje i raczej nie chcialbym mieszac w to rodziny, tak samo jak i moich lokatorow.
da sie to ukryc jakos po zabiegu przed codziennymi domownikami?
chcialbym jak najszybciej po zabiegu wrocic do pracy a na szczescie pracuje w biurze sporo przed kommpem.
chce isc przez nfz bo mam normalnie umowe o prace (wiec mi sie nalezy), najlepiej na terenie wroclawia. wiecie w jakiej przychodni mozna to zrobic dobrze i w miare szybko?
wstepnie czytalem o rodzajach i widzialem ze sporo osob chwali sobie low&tight. jest to mozliwe przez nfz? macie inne sugestie?
moze nie jest obowiazkowy zabieg w takiej sytuacji?
prosze o pomoc, to forum ma byc moim zapalnikiem do dzialania.
 

shogo

New member
Nie da rady ściągnąć do końca czyli jednak jest problem ze stulejką, ewentualnie z krótkim wędzidełkiem. Na nfz to raczej szybko nie będzie. Chyba, że będziesz miał szczęście i trafi ci się szybki termin.

Odnośnie lekarza to ja miałem zabieg w multimedice na zakrzowskiej. Jednak za wizytę musisz zapłacić i dopiero później zapisują cię w kolejce na nfz gdzie terminy są ok 9 miesięcy
 

slash886

New member
No to tak. Jeśli chodzi o to czy jest możliwe low&tight na nfz to jest możliwe bo sam mialem.
Gorzej tutaj z czekaniem. Ja mialem mega fuksa i czekałem 3 dni ale to było na początku roku. Inni czekała po kilka miesięcy lub tygodni.