Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Wątek: Pomocy nie wiem co sie dzieje

  1. #1
    Junior Member
    Dołączył
    sty 2019
    Posty
    3
    Oznaczenia postów

    Pomocy nie wiem co sie dzieje

    Witam
    Obudziłem się w nocy zlany zimnym potem, drgawkami i uczuciem mrowienia ciała w szczególności w okolicach szyi i krocza. Okazało się że mam problemy z erekcją i problem ten się sam nie rozwiązał. Wcześniej stosowałem dietę ketogeniczna/lowcarb i schudłem 10kg czułem się świetnie (zdrowy tryb życia) i wyleczyłem się z depresji ostatecznie ,ale niestety wyszedł kolejny problem który opisałem powyżej. Wyniki zrobiłem wszystkie są idealne. Poszedłem do androloga urologa przepisał mi Cialis 5mg, sport, wierzbownicę do picia i generalnie minimum 2l płynów dziennie. Stosuje terapię już drugi tydzień( terapia ma trwac 56 dni) tabletki dziają ale jak pojawi się bodziec sexualny(obecnie nie mam partnerki, zostaje mi porno i własna wyobraznia). Poranne erekcję pojawiają się(dzięki tabletką). Generalnie nie wiem co mi się stało i jestem przerażony obecna sytuacja. Prowadziłem przez pół roku zdrowy tryb życia(sen, dieta, sport) schudłem, wyszedłem z depresji i Nie wiem czy się wyleczę z tych zaburzeń erekcji. Mógłby mi ktoś potwierdzić albo wytłumaczyć jak się leczy zaburzenia erekcji i czy mam szanse wyjść z tego cały i wrócić do normalnych erekcji? Generalnie erekcja jest tylko po tych tabletkach ale nie chce ich brać do końca życia chce założyć rodzinę i czuć popęd seksualny tak jak kiedyś a teraz to wszystko jest niewyobrażalnie trudne i nie umiem sobie z tym poradzić. Proszę o jakieś porady mam 29 lat. Dziękuję
    Ostatnio edytowane przez maxiking ; 09-01-19 o 08:39

  2. #2
    Junior Member
    Dołączył
    sty 2019
    Posty
    3
    Oznaczenia postów
    Dodam jeszcze że wydarzyło to się tydzien przed swietami a do lekarza poszedlem po swietach odrazu. Błagam napiszcie coś bo ja naprawde psychicznie sie wykoncze

  3. #3
    b49
    b49 jest nieaktywny
    Junior Member
    Dołączył
    gru 2018
    Posty
    7
    Oznaczenia postów
    Cytat Zamieszczone przez maxiking Zobacz posta
    Dodam jeszcze że wydarzyło to się tydzien przed swietami a do lekarza poszedlem po swietach odrazu. Błagam napiszcie coś bo ja naprawde psychicznie sie wykoncze
    musisz zrobic badania hormonów, ale najpierw przestac brac cialis i pic wierzbownice (zalecam 5 dni przerwy):
    LH
    FSH
    TESTOSTERON
    PROLAKTYNA
    ESTRADIOL
    ACTH
    PROGESTERON
    KORTYZOL

  4. #4
    tik
    tik jest nieaktywny
    Member
    Dołączył
    paź 2016
    Posty
    65
    Oznaczenia postów
    Tak ja tutaj pisze osoba powyżej po pierwsze warto jest zrobić sobie badania, po drugie spróbuj suplementy na erekcje. Na początek polecam cum on. Lek godny polecenia. Jest bardzo skuteczny w swoim działaniu, a przy tym nie miałem żadnych efektów ubocznych. No i cena przyjemna.

  5. #5
    Junior Member
    Dołączył
    gru 2018
    Posty
    21
    Oznaczenia postów
    A jak z dawką? Kupiłem sobie te cum on ale nie wiem czy brać jednną czy dwie tabletki dziennie. Bo na ulotce jest napisane, ze jedna tabletka dziennie ale czytalem sobie wcześniej w sieci, ze inni biorą nawet po dwie dziennie.....

  6. #6
    Junior Member
    Dołączył
    maj 2017
    Posty
    20
    Oznaczenia postów
    Jak dla mnie dawka 1 tabletki raz dziennie (biorę wieczorem przed pójściem do łóżka) jest w zupełności wystarczająca, działanie po ok 30 minutach sprawdzone. Miałem obawy o skutki uboczne ale jedyne co zauważyłem to dziwny posmak w ustach (jakby metaliczny) żadnego bólu głowy czy kołatań serca..Biorę od 3 miesięcy, powoli zastanawiam się nad odstawieniem tabletek żeby zobaczyć jak jest bez nich.

  7. #7
    Junior Member
    Dołączył
    lut 2019
    Posty
    2
    Oznaczenia postów
    Na początek odstawić wszystko i koniecznie hormony, tak ja pisze b49, aczkolwiek nie wiem co to acth i czy warto je robić

Podobne wątki

  1. Co się dzieje z żyłami?
    Przez jestem-nowy w dziale Stulejka
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 26-10-17, 23:39
  2. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 25-07-13, 19:32
  3. Stulejka i coś o czym nie wiem Pomocy !
    Przez Scorpio w dziale Stulejka
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 09-08-11, 18:19
  4. Nie wiem czy to stulejka Pomocy.(Jest zdjęcie)
    Przez sebastian090 w dziale Stulejka
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 11-12-10, 12:07
  5. co się dzieje
    Przez qazwsxqaz w dziale Stulejka
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 17-11-10, 13:25

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38