Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: Pół roku po zabiegu

  1. #1
    Junior Member
    Dołączył
    lip 2015
    Posty
    16
    Oznaczenia postów

    Pół roku po zabiegu

    Jestem pol roku po zabiegu polegającym na częścciowym usunieciu napletka (ponieważ był za ciasny u góry przez co tworzył się pierścień). Mam regularne wizyty u doktora, ale trochę jestem zaniepokojony tym, że pozostała oponka i jakoś nie ma zamiaru się zmniejszać (choć lekarz zapewniał mnie, że to może jeszcze potrwać). Ktoś tu kiedyś pisał, że można szybko oponkę usunąć, przykrywając żołądź napletkiem i będąc pod skórą szybciej się to wszystko wygładza. Ale robię tak od jakiegoś czasu (fakt, że dopiero zacząłem to robić kilka miesięcy po zabiegu, może za późno?) i nie widzę efektu (tylko, ze przez noc napletek się ściąga, bo nie przyklejam żadnym plastrem, czy to ważne?) Ktoś pisał też kiedyś, że jak jest twarda ta oponka to raczej nie ma szans żeby się wygładziła. Ale u mnie właśnie miękka jest więc w tym nie widziałbym problemu... Co o tym sądzicie?

    Poza tym mam pytanie: ta "oponka" jest w pewnym miejscu złączona z żołędziem (od góry penisa, po środku). Czy to jest normalne? Raczej nie widywałem czegoś takiego przy oponkach w zdjęciach z innych tematów. Może to dziwne pytanie, ale cóż... Na tych zdjęciach to widać.

    http://i.imgur.com/xhcKIKG.jpg
    http://i.imgur.com/HwGgK3T.jpg
    http://i.imgur.com/EKRE925.jpg
    http://i.imgur.com/FY7AghG.jpg
    http://i.imgur.com/F3gDPgT.jpg

    A tak wygląda to z różnych stron po "rozciągnięciu" tej oponki:

    http://i.imgur.com/eEXIU6O.jpg
    http://i.imgur.com/vMr2Zfh.jpg
    http://i.imgur.com/AbcYzOj.jpg

    Sorry, że tyle zdjęć, ale chciałem pokazać jak najlepiej z różnych ujęć żeby łatwiej było ocenić.

    I jeszcze zdjęcie z "wciśniętą" oponką za żołądź i nałożonym napletkiem:
    http://i.imgur.com/VCyf10b.jpg?1

  2. #2
    Senior Member
    Dołączył
    paź 2015
    Posty
    209
    Oznaczenia postów
    mam tak samo i jestem bardzo zadowolony nic z tym nie rób wszystko masz dobrze zrobione

  3. #3
    Senior Member
    Dołączył
    gru 2014
    Posty
    1,532
    Oznaczenia postów
    Dales taki zoom kolego, ze sie zastanawiam czy mam oglądać oponke czy mikroorganizmy na penisie
    Wg mnie nie wyglada to źle. Trochę sie wywija w oponke ale po naciagnieciu fajnie to wyglada.

  4. #4
    Junior Member
    Dołączył
    lip 2015
    Posty
    16
    Oznaczenia postów
    @dieselpower, To znaczy one mają (przynajmniej u mnie) normalny rozmiar tylko przy powiększeniu faktycznie jest wielki zoom Ale ja nawet nie robiłem zooma, chyba mamm po prostu za dobry aparat

    Hmmm ok. Właśnie wywija się w oponkę i moje pytanie, to czy tak już zostanie, czy też mogę liczyć, że to się trochę wygładzi?

    @moraj, dzięki, uspokoiłeś mnie trochę

  5. #5
    Senior Member
    Dołączył
    paź 2015
    Posty
    209
    Oznaczenia postów
    powiedz mi stosowałeś maść na blizny? zobacz sobie na mój temat są tam fotki dla porównania wracając do Twojego pytania to u mnie różnie bywało z tą oponką nie raz się skóra zwinęła tak że czułem w majtkach jak coś uciska i robi sie lekka opuchlizna starałem się chodzić z nałożoną czescia skory ale w praktyce czasem tylko lekki wzwód i się napletek zsuwał póżniej zaczolem chodzić z całkowicie zsuniętym i na początku odczuwałem dyskomfort ale po kilku dniach wszystko minęlo teraz nie zwracam na to uwagi i jest ok.
    link do mojego tematu
    Pół roku po zabiegu

  6. #6
    Junior Member
    Dołączył
    lip 2015
    Posty
    16
    Oznaczenia postów
    Cytat Zamieszczone przez moraj Zobacz posta
    powiedz mi stosowałeś maść na blizny? zobacz sobie na mój temat są tam fotki dla porównania wracając do Twojego pytania to u mnie różnie bywało z tą oponką nie raz się skóra zwinęła tak że czułem w majtkach jak coś uciska i robi sie lekka opuchlizna starałem się chodzić z nałożoną czescia skory ale w praktyce czasem tylko lekki wzwód i się napletek zsuwał póżniej zaczolem chodzić z całkowicie zsuniętym i na początku odczuwałem dyskomfort ale po kilku dniach wszystko minęlo teraz nie zwracam na to uwagi i jest ok.
    link do mojego tematu
    Pół roku po zabiegu
    Nie stosowałem żadnej maści :/ A polecałbyś coś i czy to w ogole mogłoby jeszcze po takim czasie pomóc? Wiesz, mi nie chodzi o dyskomfort, czy jakiś ból, bo nie czuje go w ogole kiedy skóra jest zsunięta z żołędzi. Chodzi tylko o to, że to po prostu nie wygląda zbyt fajnie (w spoczynku, bo we wzwodzie nie jest tak źle).

Podobne wątki

  1. Pół roku po zabiegu
    Przez moraj w dziale Stulejka
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 20-04-17, 17:49
  2. Po pół roku od zabiegu oponka!
    Przez bedmi w dziale Po zabiegu
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 08-10-14, 23:16
  3. Pół roku po zabiegu
    Przez Mat85 w dziale Krótkie wędzidełko
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 22-03-12, 07:05
  4. Witam! Po zabiegu 1,5 roku
    Przez Konrad15 w dziale Po zabiegu
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 03-11-11, 13:22
  5. Pół roku po zabiegu
    Przez TomekSto w dziale Po zabiegu
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 29-08-10, 16:08

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37