Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Wątek: Dwa dni po mikołajkowym zabiegu (06.12.10r)

  1. #1
    Junior Member
    Dołączył
    gru 2010
    Posty
    9
    Oznaczenia postów

    Dwa dni po mikołajkowym zabiegu (06.12.10r)

    Witam wszystkich byłych stulejkowiczów
    jestem dwa dni po zabiegu i nie wiem czy te czynnosci ktore wykonuje robie dobrze, tkzw ,zawsze rano oraz wieczorem po oddaniu moczu wlewam do kubka plastikowego 1/3 pojemnosci rivanolum, wsadzam ta wacka i trzymam tak przez 20 min,nie wiem czy w tym momencie mam sciagac troszke skorke czy nie,jesli chodzi o opatrunek to przy pierwszym moczeniu odszedl (naturalna sprawa) a bylo to 10h po zabiegu,opatrunku juz nie daje, mam niesamowicie spuchniętego ale to chyba normalne po zabiegu, najgorsze jest to ze wczesniej uprawialem sex z dziewczyną kilka razy dziennie a teraz nicc..... mam nadzieje ze te 3 tyg szybko miną, prosze o odpowiedzi co do mojego moczenia wacka, czy robie to dobrze? oraz jak wyglada sprawa z myciem sie, slyszalem ze nie mozna do kliku dni, przeciez tak sie nie da...

    p.s Rzeczą nie wytłumaczalną dla mnie jest fakt że lekarz jakis czas po moim zabiegu wszedl do salki gdzie lezalem i mówil co i jak mam robic, ja nic z tego nie wiedzialm poniewaz mialem narkoze i jeszcze nie kontaktowalem,nawet odezwalem sie `Panie doktorze prosze powiedziec mi to pozniej poniewaz ja i tak nic z tego nie bede wiedzial` dostalem odpowiedz krótką, `potem mnie nie bedzie` ehhhh

    Pozdrawiam

  2. #2
    Junior Member
    Dołączył
    gru 2010
    Posty
    13
    Oznaczenia postów
    Dołączam się do tego pytania z kubkiem bo ja robię to samo tylko że rozpuszczam tabletki i z przegotowaną letnią wodą łącze i właśnie nie wiem czy odsuwać trochę czy nie.

  3. #3
    Junior Member
    Dołączył
    gru 2010
    Lokalizacja
    Gdynia
    Posty
    21
    Oznaczenia postów
    hej,
    mi lekarz powiedział żeby wogóle nie moczyć po zabiegu przez kilka dni, tylko delikatnie myć wacikiem, dopiero po tygodniu wziąść kąpiel ( a tak to tylko prysznic i jeszcze uważalem żeby mały się nie zamoczył.. - także nie wiem czy to najlepszy pomysł żeby go moczyć i to tak długo - na pewno nie pomaga to na opuchliznę. Generalnie na własnym przykładzie przekonałem się że najlepsze na opuchnięcie jest noszenie fujary do góry - cały czas (na serio - jak przez 2h godziny chodziłem bez opatrunku z wiszącym małym to tak mi napuchł, że aż się przeraziłem)
    to taka moja rada - ale oczywiście nie jestem specjalistą teraz mija 10 dzień po zabiegu i jest mega spoko, nawet przy wzwodach - także cierpliwości przez kilka dni i będzie wszystko ok.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15