Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Wątek: 4-dni po zabiegu.

  1. #1
    Junior Member
    Dołączył
    mar 2011
    Posty
    2
    Oznaczenia postów

    4-dni po zabiegu.

    Witam.

    Jestem 4 dni po całkowitym usunięciu napletka. 2 dni temu zdjęto mi opatrunek pooperacyjny. Od tego czasu mam zalecenie przez kilka dni 2-razy dziennie zmieniać opatrunek gaza + woda utl. Od wczoraj zaczęła mi ropieć rana pod żołędziem, dzisiaj wygląda to jeszcze gorzej, więc zdecydowałem się zamiast wody utl. polać opatrunek rivanolem i zostawić tak na noc. Czy to dobra decyzja? i czy przypadek ropienia jest czymś na tyle normalnym aby wyleczyć to samym rivanolem, czy powinien zgłosić się z tym do dr.

    Proszę o odp. i z góry przepraszam jeżeli powinienem skierować ten post do któregoś konkretnego tematu.

  2. #2
    Senior Member
    Dołączył
    paź 2007
    Lokalizacja
    Warszawa
    Posty
    501
    Oznaczenia postów
    Mocno ropieje? Rivanol na pewno nie zaszkodzi. Odkaża więc powinno być tylko lepiej. To że ropieje to całkiem normalne staraj się często przemywać ranę właśnie rivanolem i powinno być OK.

  3. #3
    Junior Member
    Dołączył
    mar 2011
    Posty
    2
    Oznaczenia postów
    Dosyć mocno, zrobiła się taka jakby paciaja z krwią. Chyba jednak przejdę się jutro do doktora.

    Dzięki za odp.

  4. #4
    Member
    Dołączył
    mar 2011
    Posty
    31
    Oznaczenia postów
    lepiej pójść do lekarza a przemywanie rivanolem z pewnością nie zaszkodzi

  5. #5
    HDM
    HDM jest nieaktywny
    Junior Member
    Dołączył
    mar 2011
    Lokalizacja
    3miasto
    Posty
    16
    Oznaczenia postów
    Cześć

    jestem pierwszy dzień po zabiegu obrzezania. Noc była ciężka. Przespałem może ze 2 godziny. Ciągłe wzwody i uczucie jakby rozrywało mi wacka na strzępy - myślałem że się przekręcę. Opatrunek dosyć mocno pokrwawiony.

    Mam do bardziej doświadczonych pewne pytanie. Mocno nurtuje mnie pęcherz tuż przy ujściu cewki moczowej. Wygląda to trochę tak jak bąbel przy odcisku. Czy ma to związek z sikaniem oraz czy może być to coś poważnego (zakażenie itp.)?

  6. #6
    Junior Member
    Dołączył
    mar 2011
    Posty
    3
    Oznaczenia postów
    Mi tez troszke ropialo, lekarz zalecil mi po kazdym oddaniu moczu przemysc wacka, pozniej polac rivanolem. Wypisal mi tez receptne na antybiotyki, a konkretnie Proxacin 500. Ale najlepiej jak pojdziesz do doktora i pokazesz mu jak to wyglada.

  7. #7
    HDM
    HDM jest nieaktywny
    Junior Member
    Dołączył
    mar 2011
    Lokalizacja
    3miasto
    Posty
    16
    Oznaczenia postów
    Poszedłem za twoją radą i wybrałem się na szybka wizytę. Usłyszałem że wszystko jest dobrze i nie ma żadnych problemów

    Po całej dobie już się do tego bólu przyzwyczaiłem. W dzień praktycznie w ogóle tego nie czuję (chociaż faktycznie chodzę z wackiem na wierzchu).

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37