Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 38

Wątek: 2 dni po zabiegu pytania?

  1. #1
    Junior Member
    Dołączył
    mar 2016
    Posty
    19
    Oznaczenia postów

    2 dni po zabiegu pytania?

    Witam 2 dni temu miałem przeprowadza zabieg obrzezania częściowego narazie wydaje mi sie ze wszystko jest ok zwody az tak bardzo nie bola jedynie podczas oddawanie moczu spowodowane tym ze nie do konca moge sciagnac napletek. Mam 2 pytania aktualnie 4 dni bede mogl zostac w domu czy opatrunek jest konieczny czy to ma on wpływ na oponke w późniejszym czasie? oczywiście nosze go do góry w slipach oraz 2 pytanie czy jeśli odczuwam bol przy sciaganiu napletka to poczekać jeszcze czy rozciągać zeby uniknac późniejszych komplikacji ? dodam ze praktycznie cala glowka jest zakryta jedynie sciagam napletek na 1/4 żołędzia podczas załatwiania sie

  2. #2
    Member
    Dołączył
    paź 2010
    Posty
    88
    Oznaczenia postów
    Jeżeli krwawienia nie występują, to opatrunek nie jest potrzebny.

    Ja ściągałbym napletek mimo bólu, ściągniesz raz, drugi, skóra się rozciągnie i ból powinien minąć. Oczywiście rób to z wyczuciem, żeby nie rozwalić sobie świeżej rany. Ale ja już 24h po zabiegu ściągałem napletek, na początku kilka kropel krwi poszło, ale później wszystko już było w porządku.

  3. #3
    Junior Member
    Dołączył
    mar 2016
    Posty
    19
    Oznaczenia postów
    zadziwiajaco dobrze to znosze praktycznie zero krwi ale wyczytałem ze ponoć opatrunek lekko uciśnięty powoduje zmniejszenie mozliwej oponki, jesli chodzi o sciaganie napletka to wlasnie boje sie ze rozejdzie sie jakis szef ale z 2 strony czytalem ze jesli nie bede sciagal w miare szybko to pozniej rana moze sie zbliznowacieć i moze na wrocic stulejka

  4. #4
    Member
    Dołączył
    lut 2016
    Posty
    64
    Oznaczenia postów
    Powiem ci to co powiedział mi lekarz: "Zdejmuj tyle ile możesz"
    Ja całkowicie odsłoniłem żołądź po 3 tygodniach, żadne zwężenie blizny nie wystąpiło ale tak jak mówię, zdejmuj i myj ile się da. Ja go maczałem parę razy dziennie.

    PS skoro zdejmujesz cały to nie przesadzaj z ilością, zdejmuj do mycia, a ćwiczenia możesz zacząć np. 5 dni po np seriami 10 razy dziennie po dwa razy, rano i wieczorem.

  5. #5
    Junior Member
    Dołączył
    mar 2016
    Posty
    19
    Oznaczenia postów
    Nie moge calego zdjac jedynie powiedzmy 1/4 dalej juz jest opór i ból jedynie, no nic poczekam jeszcze z 1 dzien a jesli chodzi o moczenie w mydlinach z szarego mydla, robic to czy nie? lekarz powiedzial ze jedynie prysznic bez kąpieli a moczenie to tak jakby kąpiel małego :P

  6. #6
    Member
    Dołączył
    lut 2016
    Posty
    64
    Oznaczenia postów
    Ja po tygodniu zaczalem moczyc, ale nie w mydle tylko rivanolu

  7. #7
    Junior Member
    Dołączył
    mar 2016
    Posty
    19
    Oznaczenia postów
    ze wgzledu na to ze wizyte kontrolna mam dopiero za 2 tyg moglby ktos zobaczyc czy wszystko jest ok? jak oceniacie zabieg?
    Imgur: The most awesome images on the Internet
    Imgur: The most awesome images on the Internet

  8. #8
    Junior Member
    Dołączył
    mar 2016
    Posty
    19
    Oznaczenia postów
    jeszcze jedno pytanie wypadł mi własnie 1 szew rana sie nie rozeszła ani nie krwawi ale trochę spanikowałem wiec moze jednak jeszcze z 2-3 dni nie sciagac nic ani nie cwiczyc ?

  9. #9
    Senior Member
    Dołączył
    gru 2014
    Posty
    1,625
    Oznaczenia postów
    Jeszcze sie nie rozeszla ale pewnie rozejdzie przy wzwodzie nocnym. W 3 dni nie zrosnie sie skora chocby nie wiem co. Jak ci teraz wypadł szew to cos poszlo nie tak. Oby szwy obok utrzymaly to miejsce.

  10. #10
    Junior Member
    Dołączył
    mar 2016
    Posty
    19
    Oznaczenia postów
    Witam na szczescie w nocy nic sie nie rozeszlo moze dlatego ze przy wzwodzie skora schodzi tylko do 1/4 zolaedzia jednak nadal nie wiem czy scigac i ryzykowac rozejscie czy zostawic jeszcze dopoki sie nie zasklepi wszystko ?

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. 4 dni po zabiegu, pytania
    Przez fenixfnx123 w dziale Po zabiegu
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 04-02-16, 10:21
  2. Po zabiegu - pytania!
    Przez Piotr w dziale Stulejka
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 04-07-15, 17:23
  3. już po zabiegu, pytania
    Przez lestat w dziale Po zabiegu
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 30-10-11, 13:52
  4. Po zabiegu ,pytania
    Przez Xmen w dziale Po zabiegu
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 20-03-11, 14:19
  5. Za krótkie wędzidełko - pytania, opis zabiegu, po zabiegu
    Przez witek w dziale Krótkie wędzidełko
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 23-10-10, 14:47

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37