Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Wątek: 2 dni do zabiegu , Dr Tondel , obrzezanie całkowite + usunięcie wędzidełka

  1. #1
    Junior Member
    Dołączył
    mar 2017
    Posty
    15
    Oznaczenia postów

    2 dni do zabiegu , Dr Tondel , obrzezanie całkowite + usunięcie wędzidełka

    Siema , za dwa dni prawdopodobnie stanę sie posiadaczem nowego fiuta Mam stulejke całkowitą i krótkie wędzidełko - chce całkowite cięcie i usunięcie wędzidło , ma być równo i gładko
    Temat zacząłem tutaj by go nie przenosić za dwa dni , mam trochę obaw ,ze coś zostanie spiepszone ale jadę na zabieg póki mam odwagę , jadę do Dr Tondla (podobno fachura) przeglądałem forum i zdecydowałem się na niego po jego efektach pracy na innych użytkownikach tego szanownego forum , mam do niego 300 km wiec kawałek.

    Mam do was pytanie odnosnie ''zyłek'' na napletku , czy one nie są przeszkodą by ciąć - tych żyłek mam masę w napletku.

    Rozumiem ze mam być dokładnie ogolony ?

    oto zdjecia mojego małego 2 dni przed
    Imgur: The most awesome images on the Internet

    Prosze o rady sugestie , co powinienem , czego nie szczególnie tych user ów którzy byli u Pana Tondla
    Na bieżąco będę dokumentował fotograficznie swoją drogę do lepszego...sexu, życia ,komfortu ? napewnego lepszego
    Jutro wkleje zdecia odsłonietego ptaka i wędzidełka ( które jest krótkie i zbliznowaciałe - parę razy pozrywane w czasie sexu) jak i zdjecie w pelnym rynsztunku
    pozdro!

  2. #2
    Senior Member
    Dołączył
    paź 2011
    Posty
    549
    Oznaczenia postów
    dr Tondel to mistrz wszechświata i okolic. Wszystko opowie, narysuje, wytłumaczy, powie jakie opcje widzi.
    Ogolić się, zasadniczo to warto zawsze nie tylko do zabiegu

  3. #3
    Junior Member
    Dołączył
    mar 2017
    Posty
    15
    Oznaczenia postów
    siema ! i do tego fajny z niego człowiek pogadałem se przez telefon z doktorem
    Wizyte przełożylem , na okres bliżej nie określony z powodów zdrowotnych
    Stettin masz pełną skrzynkę odbiorczą - usuń wiadomosci prywatne , nie mozna do Ciebie napisać ))

Podobne wątki

  1. obrzezanie całkowite + podcięcie wędzidełka
    Przez kapianos94 w dziale Obrzezanie
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 19-12-16, 10:29
  2. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 14-01-16, 20:53
  3. Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 03-11-14, 21:30
  4. Obrzezanie całkowite+ usunięcie wędzidełka
    Przez Darko w dziale Po zabiegu
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 09-05-14, 20:43
  5. Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 30-09-11, 09:00

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34